Az e-kereskedelemben nem igaz az a mondás, hogy „ne ítéld meg a könyvet a borítójáról!”, miután a vevők az első benyomást követően, 50 milliszekundum alatt véleményt formálnak egy-egy weboldalról. Ennélfogva csak úgy lehet megragadni a figyelmüket, ha a webáruház vizuális megjelenése ehhez konkrét segítséget tud nyújtani. Az már nem elég, ha csak magára vonja a figyelmüket.
Continue readingHangalapú keresés az e-kereskedelemben
A hangalapú keresés nem egyszerűen egy trend, ez egy „forradalom” kezdete. Ha ma egy vállalkozást vezetünk, mindig az apró eredményekre figyelünk: finomítjuk a termékleírásokat, az e-mail megnyitási arányok miatt aggódunk, vagy A/B teszteket futtatunk a közösségi média hirdetéseinken.
Continue readingFordulat van az online kereskedelemben, de sajnos az nem a magyar e-kereskedőknek kedvez
Két évvel ezelőtt jelent csak meg Magyarországon a Temu, de tavaly már a kínai piactéróriás diktálta a tempót a hazai online kereskedőknek is. Fordulatot hozott a magyarországi e-kereskedelemben, ma már az import pörgeti az ágazat forgalmát – derült ki a PwC friss ágazati körképéből.
Continue readingNem félni kell a Temutól! – avagy továbbra is érdemes webáruházat indítani, de nem mindegy, hogyan
A magyar e-kereskedelem elmúlt évei arról szóltak, hogy megjelentek a távoli és a közeli külföldről érkező versenyzők, akik egy nagy szeletet kihasítottak a hazai bizniszből. Ez elriaszthatja azokat, akik webáruház alapításán gondolkodnak 2025-ben, pedig ha jobban belegondolnak, nincs rá okuk.
Continue readingCsak idén 100.000.000.000 dollárral száll be az AI-ba az Amazon
Az Amazon jelentős tőkeberuházási növekedést jelentett be 2025-re. Ennek keretében százmilliárd dollárra emeli kiadásait a 2024-es évi 83 milliárd dollárról. A növekedés fő hajtóereje a mesterséges intelligenciába történő befektetés lesz.
Continue readingSzárnyalnak az Alibaba részvényei … egy Apple hírnek köszönhetően
AI + Apple + Alibaba Kínában? Na, ez tényleg egy olyan hír, ami azon a spekulációs spektrumon, hogy mindez mit eredményezhet majd például az e-kereskedelemben, nagyon izgalmas találgatásokra adhat okot. És ez bizony, manapság már elegendő ahhoz, hogy a tőzsdei árfolyam nekilóduljon. És ez is történik…
Continue readingHogyan formálja át a vizuális keresés az online vásárlást?
A mesterséges intelligenciával támogatott vizuális keresésben már egyetlen kép is elég, hogy megváltoztassa a vásárlásunk módját. Görgetünk az Instagramon, és hirtelen meglátunk egy kabátot, amiről nem is tudtuk, hogy szükségünk lenne rá…. Nem tudjuk, melyik márka, nem kérdezhetjük meg a fotó készítőjét, de a tárgyat mégis akarjuk, azonnal. Ez az a világ, melyre a vizuális keresés készült, a kényelem és a technológia találkozása.
Continue readingÚj irány: a garázscég mintájára jöhetnek az online hátizsákcégek is
A garázscégeket sok legenda övezi, miután a legnagyobb technológiai vállalatok jellemzően ilyenekből nőttek óriásira, ám ki hallott arról, hogy valaki hátizsákcéget alapítson? Az elektronikus kereskedelem azonban már ezt is lehetővé teszi, legalábbis akadt egy ír világutazó digitális nomád, aki sikeres céget indított egy laptoppal és egy okos mobillal.
Continue readingÉrdemes odafigyelni az idei tartalmi SEO trendekre
A tartalmi SEO területén izgalmas változásoknak nézünk elébe 2025-ben, mert a tavaly év tapasztalatai mellett másra is szükség lesz ahhoz, hogy továbbra is nyeregben maradhass. Ennek alapvető oka az, hogy a gyakori Google frissítések és az AI térnyerése miatt újra kell gondolnunk a megszokott tartalomstratégiáinkat. De semmi vész, segítünk! Összeszedtük, milyen változásokra, súlypontáthelyezésekre érdemes odafigyelni.
Continue readingFrontjelentés az algoritmus háborúból: a verseny fokozódik Amerika és Kína között
Ahogy arra számítani is lehetett, Donald Trump újbóli, elnöki beiktatása óta egyre kevésbé világos, hogy pontosan mi is lesz a közösségi eladások nagy részét generáló kínai aranytojás, a TikTok Amerikai Egyesült Államokbeli sorsa.
Continue reading