Felsorolni is sokáig tart, hogy milyen sokféle módja van a webáruházak tulajdonosának az ügyfeleikkel folytatott kommunikáció frissen tartására. Hosszabb-rövidebb listákat készíthetünk ezek felsorolásával, ám a javaslatokban fogunk találni egy közös üzenetet. A kommunikációban már az indulásnál magasra kell tenni mércét, amit azután később csak még feljebb emelhetünk.
Continue readingÚj felmérés aktualizálta: „Miről álmodik ma a vásárló?”
Örök kérdése az online kereskedőknek, hogy mivel tudnának még a kedvében járni vásárlóiknak. Egy friss felmérés kiderítette, hogy van egy olyan elvárás is, ami elég természetesnek hangzik, ám teljesítése igencsak próbára teheti a boltosok és logisztikai partnereik tudását.
Continue readingHogy lehet sikeres az egytermékes webshop?
Egy egytermékes webáruházzal kapcsolatban naphosszat sorolhatnánk a hátrányokat, de nézzünk egy kicsit működése mélyére! Még az is kiderülhet, hogy érdemes foglalkozni vele.
Continue readingVan-e élet a weben – a nagy piactereken túl?
Sokat foglalkoztunk már a Kosárérték oldalain az olyan nagy, nemzetközi piacterekkel és e-kereskedelemi szolgáltatókkal, mint a Shopify, az Amazon vagy éppen az Etsy és Pinterest vagy ezek magyar megfelelőivel, mint a Shoprenter vagy ez Emag. De mi a helyzet azokkal a nyugati CMS platformokkal vagy specializálódott hosting szolgáltatókkal, amelyeket a felhasználók – az említett példákon túl – személyre szabhatnak?
Continue readingMusk története: a tűzokádó sárkány akarja megmenteni a királylányt
Walter Isaacson Elon Muskról szóló kötete – mint minden efféle életrajzi írás – két okból érdekes: 1) megérteni azokat az embereket, akik nyomot hagytak a világon; 2) kideríteni, hogyan csinálták, hátha valami megtanulható és lemásolható belőle. Ez a könyv mindkettőre alkalmas. Figyelem! Friss könyvismertető következik.
Continue readingPéldabeszéd – avagy egy kis háború a nagy háború árnyékában
Az elektronikus kereskedelem oroszországi királya, a Wildberries minden bizonnyal jelentős nemzetközi vállalattá nőtt volna, ha az orosz hadsereg nem támadja meg Ukrajnát. De megtette, és ez egészen más útra terelte a vállalatot. Tatjana és Vlagyiszlav útja egy sötét erdőbe vezetett.
Continue readingDeepfake: a mélyhamisítás kockázatai és lehetőségei
A deepfake-ben fejlett mesterséges intelligenciát használnak arra, hogy arcokat és emberi beszédet helyezzenek el egy-egy videón úgy, hogy azok teljesen hitelesnek tűnjenek. Bár maga a technológia első pillantásra lenyűgöző, komoly aggodalomra ad okot a benne rejlő visszaélések lehetősége.
Continue readingA Shopify és az Amazon szerint ezek a legmenőbb termékek idén
Meghatározhatja egy vállalkozó jövőjét, hogy egy adott pillanatban melyik termék vagy termékcsalád teljesít a piacon a legjobban. Segíthet ennek megtalálásában, hogy a nagy online piacterek és bolti rendszerek üzemeltetői (Shopify, Amazon stb.) időről-időre közzéteszik, hogy az adott évben melyek a legnépszerűbb termékek egy-egy piactéren.
Continue readingA csomagszállítás nem megkerülhető kérdése lett: milyen minőségű a csomagolóanyagod?
Vizsgáljuk meg egy kicsit közelebbről a házhozszállítási folyamatot! Van ebben két kiemelkedően fontos tényező, amik felett nem szabad elsiklani, mert a sikeres, zökkenőmentes és biztonságos szállítási folyamat elengedhetetlen kellékei.
Continue readingAz európai logisztika öt, aktuálisan meghatározó trendje
Ahol az ügyfél elvárások folyamatosan alakulnak, és a technológiai fejlődés felborítja a hagyományos normákat, az e-kereskedelmi trendek is állandó változásban vannak, egy valami nem változik: a logisztika.
Continue reading