Skip to content

expo2020

A Facebook az Amazon babérjaira tör: itt a Facebook Shops
-
Jól teljesítő Facebook hirdetéseket létrehozni, és a megfelelő célközönséget megtalálni nem egyszerű feladat. Az alábbiakban összeszedtünk 5 olyan tipikus hibát, melyet érdemes elkerülnöd.
Keresési szándék
-
A keresés nem új dolog, már régóta velünk van, viszont a Google egyre gyakrabban tekeri és finomhangolja az algoritmusát. Akik ehhez jól tudnak alkalmazkodni, azok nagy nyertesei lesznek ennek, mert jelentős organikus forgalmat tudnak terelni a saját oldalukra.
9 dolog, hogy járvány idején is megérje a Facebook-hirdetés
-
A minőségi és következetes tartalmakkal operáló üzleti Facebook csoportok elérése növekedett az elmúlt 2 évben, tehát a vállalkozásoknak manapság leginkább a közösségépítésre érdemes hangsúlyt fektetniük, ha jó eredményeket szeretnének elérni a Facebookon.
Elárulta a Facebook: így működik a hirdetési rendszere
-
A Facebook-hirdetések azért működnek, mert személyesek, relevánsak és hatékonyságukat mind asztali, mind mobileszközökön jól lehet mérni. A Facebook Audience Network mindezen előnyöket terjeszti ki több ezer minőségi webhelyre és alkalmazásra. De hogyan használjuk ezt az eszközt minél hatékonyabban?
Így csökkentsd az ügyfeleid lemorzsolódását: 5 hatékony módszer
-
Habár ma szeretünk úgy gondolni rá, mint egy teljesen új iparágra, amiben más játékszabályok uralkodnak, mint az eddigiekben, azért az e-kereskedelemben is érvényesek a közgazdaságtan alapvető törvényei.
Influenszer hirdetések egyszerűen: itt a Shopify Collab
-
Egy jól felépített és kivitelezett influencer marketing kapmánnyal akár 10x-es ROI-t is elérhetünk a hagyományos marketing aktivitásokhoz képest.
6 tipp a tartalmaid eredményes optimalizálásához
-
Oldalaink találati pozícióit az új weboldalak megjelenése, a versenytársak keresőoptimalizálási erőfeszítései, vagy egy frissítés az algoritmusban mind-mind befolyásolhatja. Mit tehetünk a korábbi helyezésünk visszaszerzése érdekében?
Hirdetési lehetőségek az Instagramon - melyiket válasszuk?
-
Nem véletlenül nő egyre rohamosabban az Instagramon hirdető cégek száma: a platform egyre változatosabb hirdetési formátumokkal és az applikáción belüli vásárlás lehetőségével vásárlók és hirdetők számára is kedvező feltételeket biztosít.
Hunagrian Ecommerce Summit 2019
-
Kötelező esemény minden hazai e-kereskedőnek az évente megrendezésre kerülő e-kereskedelmi konferencia, új nevén Hungarian Ecommerce Summit. Az idei programról Nagy Sándort, az Ecommerce Hungary elnökét kérdeztük.
Hogyan válasszunk online fizetési szolgáltatót?
-
Egy online fizetési szolgáltató kiválasztásához számos kérdést kell feltennünk saját magunknak is, hogy aztán jó döntést hozhassunk. Összegyűjtöttük azokat a pontokat, amelyek segíthetnek a felkészülésben.