Skip to content

CX

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget
-
Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
Adatvezérelt e-kereskedelem
-
Mi köze van a sikeres e-kereskedelemnek és a szex-nek egymáshoz? Első ránézésre semmi, de ha kicsit mélyebbre ásunk, akkor kiderül, hogy a sikeres e-kereskedelem titka is a jó SEX. Csak nem úgy, mint elsőre gondolnánk.
A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga
-
Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet a Humanize studio és a Neticle hozott létre.
Az empátia az egyik legfontosabb tényező a vásárlók szerint
-
Az Econsultancy a közelmúltban tette közzé 2022-es kutatását, amely a cégek marketingterveiről és jövőbeni stratégiai kérdéseiről szól, az ügyfelek elvárásainak fényében.
Magyar csapat szervezi Közép-Európa első CX konferenciáját
-
Mi az az ügyfélélmény, miképp lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Többek között erről szól az ExperienceCon konferencia, melyet március 11-én tartanak online.
Mit NEM élhet át az ügyfél?
-
Tervezd meg ügyfeled élményét! De hogyan kell megtervezni magát a tervezést? Miként tervezzük meg a módszertanok meghatározásának és összekapcsolásának módszertanát? Kiket vonjunk be a módszertanok kiválasztásába? Mikor és hogyan kell szakértőt, ügynökséget, beszállítót választanunk?
Virtualizálódó csoportos vásárlás egy Chrome bővítmény segítségéveldó csoportos vásárlás egy Chrome bővítmény segítségével
-
Az ügyfélszolgálatosok munkája nem egyszerű, sok stresszel jár. Az egészséges belső munkahelyi légkör azonban sokat segít az akadályok lekűzdésében és a szolgáltatás minőségének javításában.
Ügyfélelégedettség - Az elhatározástól a tervezésig
-
Első és legfontosabb lépés, hogy felsővezetői szinten mondjuk ki: elégedett vásárlókat akarunk!
6 tipp az élményalapú kereskedelemhez
-
Manapság a vásárlók hajlandóak többet fizetni annak a brandnek, amelyik élményt ad nekik. Márpedig ez azt jelenti, hogy a cégeknek igenis számolnia kell az élmény-faktorral.