CX
-
Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
-
Mi köze van a sikeres e-kereskedelemnek és a szex-nek egymáshoz? Első ránézésre semmi, de ha kicsit mélyebbre ásunk, akkor kiderül, hogy a sikeres e-kereskedelem titka is a jó SEX. Csak nem úgy, mint elsőre gondolnánk.
-
Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet a Humanize studio és a Neticle hozott létre.
Legfrisebb cikkek
-
Az Econsultancy a közelmúltban tette közzé 2022-es kutatását, amely a cégek marketingterveiről és jövőbeni stratégiai kérdéseiről szól, az ügyfelek elvárásainak fényében.
-
Mi az az ügyfélélmény, miképp lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Többek között erről szól az ExperienceCon konferencia, melyet március 11-én tartanak online.
-
Tervezd meg ügyfeled élményét! De hogyan kell megtervezni magát a tervezést? Miként tervezzük meg a módszertanok meghatározásának és összekapcsolásának módszertanát? Kiket vonjunk be a módszertanok kiválasztásába? Mikor és hogyan kell szakértőt, ügynökséget, beszállítót választanunk?
E-ker hírszemle
-
Az ügyfélszolgálatosok munkája nem egyszerű, sok stresszel jár. Az egészséges belső munkahelyi légkör azonban sokat segít az akadályok lekűzdésében és a szolgáltatás minőségének javításában.
-
Első és legfontosabb lépés, hogy felsővezetői szinten mondjuk ki: elégedett vásárlókat akarunk!
Legfrisebb cikkek
-
Manapság a vásárlók hajlandóak többet fizetni annak a brandnek, amelyik élményt ad nekik. Márpedig ez azt jelenti, hogy a cégeknek igenis számolnia kell az élmény-faktorral.