ár
-
A CB Insights 2030-ról szóló e-kereskedelmi riportja MI vásárlási tanácsadókról, kriptopénztárcákról és a metaverzum online vásárlásra gyakorolt hatásairól készített víziót.
-
A Catalog-Powered Shopping Lens-ek az e-commerce szektorban használatos termékkatalógusok komplexitását hivatottak kombinálni a kiterjesztett valóság személyre szabottságával.
-
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk ezen részében a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járunk utána.
Legfrisebb cikkek
-
Bármely webshop számára alkalmazhatóvá vált a kiterjesztett valóság, de vásárlói oldalról egyelőre csak az Apple eszközök tulajdonosai élvezhetik az előnyeit.
-
A kereskedelemben is egyre több helyen és formában jelentkezik az AR: összegyűjtöttünk néhány érdekes gyakorlati példát.
-
A boltokban, a kirakatban, de még a kiszállított csomagok tetején is virtuális modellek fogják bemutatni a ruhákat.
E-ker hírszemle
-
Az áraink megállapításánál nem csak a költségeinket kell figyelembe venni, hanem lélektani szempontokat is. Íme néhány megszívlelendő tanács.
-
A jövő mindenképpen a személyre szabott megoldásoké lesz: az árak sem jelenthetnek kivételt, de vajon hogyan reagálnak majd minderre a vásárlók?
-
A termékek stratégiai árazásával egy kereskedő anélkül fokozhatja értékesítését, hogy jelentősen csökkentené árait, sőt akár magasabb árakat használva is többet adhat el.
Legfrisebb cikkek
-
Az IKEA Place alapjaiban változtat meg mindent, amit az online vásárlásról eddig hittünk.