2020-ban már negyedik alkalommal kerül megrendezésre a Complexpress által életrehívott Az Év Webshopja verseny, amelyen a webáruházak tisztán szakmai alapon, iparágtól és nagyságtól függetlenül mérettetnek meg.
A 2020-as év eddig sokak számára nem a felhőtlen hónapok időszaka volt az üzleti világban. Ugyanakkor a gazdasági szakértők egyetértenek abban, hogy ez a rendkívüli időszak a piacok újrafelosztásáról szól. Így alaposan ráfér minden piaci szereplőre egy olyan esemény, amely frissességet, lendületet visz egy-egy, az ismert okokból befagyott közegbe, de ezen felül nemcsak élményt ad, hanem komoly, kézzelfogható lehetőséget, ismertsége és elismertséget is biztosít. Ezáltal megkérdőjelezhetetlen segítséget jelent abban is, hogy az említett piaci újrafelosztásból a résztvevő vállalkozások eredményesen kerüljenek ki. Ráadásul egy olyan területen, amelyben jelenleg talán a legtöbb potenciál van gazdaságunkban: az online kereskedelemben.
A Complexpress Logisztika Kft. idén már negyedik alkalommal rendezi meg Az Év Webshopja versenyt, a hazai webáruházak nívós szakmai megmérettetését. Ahogy korábban is, a vetélkedés célja most is egy olyan lehetőség biztosítása minden piaci szereplő számára, amellyel élve bármelyikük kiemelt jelenléthez, versenyelőnyhöz, korábban talán nem is remélt potenciálhoz juthat. Itt továbbra sem a forgalom nagysága, a bolt mérete, a sokéves múltja vagy a nagy vásárlói közösség számít. Ez egy szakmai verseny, ahol a kreatív megoldások, a webergonómia, az innováció, a keresőmarketing és mindenekelőtt a vásárlói élmény a lényeg. Azaz csupa olyan jellemző, amely leginkább a frissen induló, fiatal vállalkozások sajátja, amelyek más versenyeken kisebb forgalmuk, múltjuk, vásárlói bázisuk miatt komoly hátrányban vannak.
Ezeknek az új tehetségeknek azonban nem lesz könnyű dolguk, mert a debütálók mellett minden évben százával neveznek befutott, tapasztalt cégek is. De Az Év Webshopja versenynek éppen ez adja a különlegességét, nincsenek lefutott meccsek, az újdonságként jelentkezők és a megújuló régiek teljesen egyforma eséllyel indulnak, s ahogy ezt a korábbi évek tapasztalatai is mutatják, egyformán érhetnek el sikereket.
A ma versenye a holnap webshopjáért! – az ez idei rendezvény szlogenje, kifejezve azt az itt és mostot, ami a jövő sikerét jelentheti. Az adódó lehetőséget, amit ma kell megragadni. A szervező Complexpress Logisztika Kft. az eddig is rendkívül népszerű versenyt ennek szellemében teszi újdonságokkal még vonzóbbá, még izgalmasabbá. A változatlanul ingyenes nevezés mellé a résztvevők számára különböző szintű kampánycsomagokat is biztosít, amelyek még nagyobb segítséget nyújtanak a márkaépítésben, a boltok online népszerűsítésében, a forgalom fejlesztésében és a saját üzleti – kereskedelmi és marketing – sőt, mentor programot a tudásuk bővítéséhez. Ez a verseny ezzel is egyedülállót nyújt a versenyzőknek.
Természetesen már magukért a díjakért is érdemes versenybe szállni. Az exkluzív nyereményeket nemzetközi hírnevű támogatók is biztosítják az olyan különdíj-kategóriákban is, mint Az év Felfedezettje, Az év Csomagolásterve, Az év Technológiai Megoldása vagy Az év Vásárlói Élménye. A díjak elnyeréséhez az indulóknak komoly, jelentős nemzetközi tapasztalatokkal is rendelkező, a szakma szinte minden ágazatát képviselő, független, a legelismertebb hazai szakértőkből álló zsűrit kell meggyőzniük. Amennyiben ez sikerül, akkor a verseny végén, szintén a hagyományoknak megfelelően, egy nagyszabású eredményhirdető gála keretében vehetik át megérdemelt jutalmaikat.
A nevezés májusban indul, és a várhatóan sokszáz jelentkezőnek augusztus 9-éig van lehetősége regisztrálni. Az érdeklődők a versennyel kapcsolatos minden fontos információról folyamatosan értesülhetnek az esemény honlapján, illetve a közösségi médiában.
2020 második fele már a gazdasági újraindulás időszaka lehet – ez a remény. Ami viszont biztos: Az Év Webshopja verseny az új tehetségekkel és a megújuló hagyományos szereplőkkel a szakmaiság mellett, a most annyira fontos emocionális lendületet is magával fogja hozni.