Nincs olyan piaci szereplő, aki ne várná már tűkön ülve, hogy felpörögjön a gazdasági élet itthon és a világban. Ennek az élénkülésnek az online kereskedelemben az egyik első katalizátora lehet Az Év Webshopja 2021 verseny. A várakozások szerint az online térben a verseny minden eddiginél élesebb lesz, ezért is érdemes megragadni minden olyan lehetőséget, ami ebben a kiélezett helyzetben hosszú távon is előnyt jelenthet. Ez a vetélkedés egy ilyen lehetőség.
Ha Complexpress Logisztika Kft. és nyár, akkor Az Év Webshopja verseny, azaz a hazai webáruházak legmagasabb színvonalú és mindig érdekes, izgalmas szakmai megmérettetése. Jól tudják ezt már mindazon webshoptulajdonosok, akik rendszeres résztvevői az idén ötödik alkalommal meghirdetett eseménynek. Az újonnan jelentkezők pedig biztosak lehetnek benne, hogy egy rendkívül érdekfeszítő megmérettetés közepén fogják találni magukat. Afelől se lehetnek kétségeik, hogy már a puszta részvétellel egy olyan kereskedői potenciálhoz juthatnak, amilyet korábban talán nem is reméltek.
Az Év Webshopja verseny ugyanis nem arról szól, hogy azok fognak tarolni, akik nagy forgalommal, jelentős méretű bolttal és sokéves tapasztalatuk mellett gazdag portfólióval rendelkeznek. Itt mindez egyáltalán nem lényeges: ami a mérvadó, az a dinamikusság, az innovációra való nyitottság, a készség a kreatív megoldások alkalmazására, az elkötelezett hozzáállás. És a tulajdonképpeni lényeg: a mindezek összességéből adódó vásárlói élmény. Ez az, ami igazán nyom a latban a teljesítmények elbírálásánál.
Ezt a bírói munkát egy olyan zsűri végzi majd, amelynek komolysága már önmagában is záloga a magas nívónak. A független testület tagjai hagyományosan jelentős nemzetközi tapasztalatokkal is rendelkező, a szakma szinte minden ágazatát képviselő, elismert hazai szakértők. Ugyanígy illeszkedik a hagyományokhoz a díjátadó gála is, amely exkluzív kereteket biztosít a megérdemelt jutalmak átvételének emlékezetes pillanataihoz.
Az értékes, több milliós nyereményeket szintén nemzetközi hírnevű támogatók biztosítják. A díjak bezsebelésén és a versenyelőnyök megszerzésén kívül van azonban egy másik, legalább ilyen fontos célja is a vetélkedésnek: a szakma új tehetségeinek felkutatása. Nem véletlen, hogy a jelentkezők között mindig rengeteg a frissen indult, fiatal vállalkozás, akiket kifejezetten buzdítják is a szervezők a részvételre. Az eddigi tapasztalatok alapján enélkül az ösztönzés nélkül is százával neveznek befutott, tapasztalt cégek, amelyek képviselői – ha már indultak korábban is – pontosan tudják, hogy itt nincsenek lefutott mérkőzések. Mindegy, hogy valaki egy megújulásra készülő, régi piaci szereplő, vagy egy frissen megjelent vállalkozás, a sikerre teljesen egyformák az esélyeik. Ez Az Év Webshopja verseny védjegye.
A Complexpress Logisztika Kft. mint szervező már a rajt előtt komoly kihívás elé néz. Minden jel arra utal, hogy a tavalyi 454 szereplős csúcsnevezési létszámot idén jóval felülmúlják, s az eddigi érdeklődéseket figyelembe véve a bűvös 500-as határ átlépése szinte biztosra vehető. Ennek egyik záloga lehet, hogy a változatlanul ingyenes nevezés mellett az indulók számára különböző szintű kampánycsomagokat is biztosítanak. Ezek a verseny népszerűségét és ismertségét kihasználva komoly segítséget nyújtanak a márkaépítésben, a boltok online népszerűsítésében, a forgalom fejlesztésében. A verseny részleteivel kapcsolatos tudást pedig az esemény honlapján, illetve a közösségimédia-felületein lehet begyűjteni, innen lehet folyamatosan értesülni a versennyel kapcsolatos minden fontos információról.