A férfiak a fő célközönségük, de nem tagadják: náluk-általuk a nők is szívesen ajándékoznak konyhai gépeket. A Sous Vide Hungary webáruháza bő egy évtizede forgalmaz prémium minőségű eszközöket és gépeket a főzéshez, de az eddigi sikerek alá további felhajtóerőt generálhat, hogy a Magyar Marketing Szövetség az online boltot választotta az e-kereskedelem kategória idei legjobbjának. Bélik Pétert, a Sous Vide Hungary tulajdonosát kérdeztük minőségről, funkcionalitásról.
Continue readingKészíts akciófigurát a márkádnak a ChatGPT segítségével!
Az utóbbi napokban igazi cukiságcunamiként csapott le a közösségi oldalakra az akcióhős generálás. A Ghibli-sítést is elhomályosító AI-s kreatívoskodás felbukkant a Facebookon, az Instagramon, a LinkedInen … mindenhol. A játékiparból átszivárgó „akcióhős fegyvereivel” témakör sokak fantáziáját megmozgatta és mozgatja. Elvégre: ki ne akarná magát, a szakmáját ennyire egyértelműsítve és jól-márkásítva megmutatni?
Continue readingÁprilis végén Szófiára szegeződik Európa szeme
Óriási szakmai buli lesz április végén Szófiában! A Balkan eCommerce Summit 2025, mint a Balkán és Kelet-Európa digitális marketing és az e-commerce fóruma április 29–én és 30-án várja a vendégeit. A szervezők 20 országból több mint 4000 vendégre számítanak, akik a summiton regionális és összeurópai történeteket, víziókat, trendeket és fejlődési irányokat problémamegoldásokat hallgathatnak meg és beszélhetnek át. A webáruház tulajdonosokat, e-kereskedelmi szolgáltató cégek vezetőit és más iparági szakembereket célzó bolgár rendezvényre a magyar érdeklődést is természetesnek veszik.
Continue readingKrausz Miklós: Az online kereskedők nagy része nem is tudja, hogy jogosan van célkeresztben
Miért jó az az egész online kereskedelmi ökoszisztémának, ha egy automatizált ügyvédi-jogi szolgáltató internetes technológiai megoldások kategóriában lesz győztes? Ezt is megkérdeztük Krausz Miklóstól, a VirtualJog alapító-tulajdonosától.
Continue readingÍgy csökkenthető a vásárlói megbánás e-kereskedőként
Ismerős az az érzés, amikor a fizetés gomb megnyomása és a visszaigazoló e-mail között lecseng a vásárlás okozta dopamin löket, és átveszi a helyét a kétely, hogy vajon jó döntést hoztál-e? Sőt, elkap a pánik: mi van, ha átvertek? Vagy eszedbe sem jut kételkedni… amíg el nem kezd késni a csomag, az ügyfélszolgálat nem válaszol, és mire csenget a futár már el is ment a kedved az egésztől. “Innen se rendelek soha többet” – gondolod.
Continue readingMiért, mivel és hogyan toppan be a Meta AI Európába?
A Meta március végén jelentette be, hogy elkezdi a mesterséges intelligencia alapú chat szolgáltatásának bevezetését 41 európai országban. Ebbe a körbe beleértendők az Európai Unió tagállamai is, valamint 21 további, általuk csak “tengerentúlinak” nevezett területet is. A mesterséges intelligencia szolgáltatások globálizálásában eddig ez a cég legnagyobb lépése.
Continue readingÍgy monitorozd a márkád láthatóságát az AI-alapú válaszokban
A generatív AI forradalmasítja a keresési szokásokat, ezzel párhuzamosan pedig a márkák online láthatóságának szabályait is átírja. Bár az új csodafegyver, a Google AI Overview (AIO) a magyar piacon még nem érhető el, a SERP-en megjelenő snippetek és a generatív AI eszközök máris jelentős hatással vannak a márkák jelenlétére. Mindez új megközelítést követel az online láthatóság menedzselésében.
Continue readingAEO vs. SEO – avagy: Chatbot, chatbot, mondd meg szépen!
Ahogyan arról már majd’ egy fél éve először, majd néhány hete – más megközelítésben – ismét egy elemző-magyarázó cikkel igyekeztünk felhívni a figyelmet, úgy most is fontosnak tartjuk beszélni az AEO „új jelenségéről”. Az ismerkedés mellett azonban a mindennapi használhatóság bemutatására (és így: a hasznára) is hangsúlyt helyeznénk. Így a szűrő most az, hogy: a válaszmotor optimalizáció (AEO) egy új szakma, vagy csak a SEO egy vadhajtása?
Continue readingGyarmati Fanni: Ők azok, akik a hagyományos reklámokban már nemigen bíznak
Teljesen más marketingstratégiát kell követnie a webes kereskedőnek (is) akkor, ha a Z generációsoknak akar eladni valamit, mintha az idősebb korosztályokat szeretnék meggyőzni. Gyarmati Fannit, a Diverzum társalapítóját kérdeztük a hitelességről, a fogyasztói networkről és a mindennél többet számító pozitív vásárlási élményről.
Continue readingMivel jár a moduláris e-kereskedelem felemelkedése?
Az online vásárlás világa gyorsan változik. Ma az egyetlen biztos dolog, az ügyfeleink „zökkenőmentes” élményeket keresnek, melyek túlmutatnak a hagyományos webáruházakon. A technológiai fejlődés elmossa a határt az inspiráció és a tranzakciós csatornák között: ahogyan az online vásárlás már nem kizárólag a digitális boltokhoz kötött. A jövő digitális kereskedelme nem más, mint személyre szabott élmények megteremtése minden interakcióban.
Continue reading








