Bőgel György: Belendült az online élelmiszer-kereskedelem, de jó lesz vigyázni!

Kezd magához térni a hazai élelmiszer-kereskedelem, a hivatalos statisztikák szerint (itthon, ismét) többet vásárolunk, többet eszünk, többet iszunk. Bár vannak még kérdőjelek és a növekedés is törékenynek mutatkozik, de a szektor a weben egy egészen más arcát mutatja. Fontos kérdés, hogy ki képes állni a sarat és alkalmazkodni a járvány után bekövetkezett változásokhoz. De az is, hogy ki tudja a maga hasznára fordítani a modern digitális technológiát. – Erről szól Bőgel György új analízise.

Continue reading

Másképp méri mostantól a TikTok az eladók teljesítményét

A TikTok a közösségimédia-platformok legújabb rangsorában a 4. helyre sorolt be, aAz elemzések szerint a 18 éven felüliek 27,5 százaléka használta már a platformot. Kétségtelen, hogy aktuálisan a TikTok az egyik legnépszerűbb szolgáltatás az interneten. Innen nézve könnyen belátható, hogy a látszólag apró változás mégis miért fontos a Shop Performance Score kiszámításában. 

Continue reading

Pozíciót fog az új generáció, őket már nem lehet szenzációkkal megvezetni

Egyre nagyobb figyelmet követel magának az utóbbi években reflektorfénybe lépett Z generáció, mely lassan meghatározójává válik a gazdasági folyamatoknak. Tagjai nem csupán a legfizetőképesebb vásárlóvá válnak, de aktívan alakítják a piacot fogyasztókként is, és az üzleti élet ambiciózus szereplőiként is.

Continue reading

Kereskedelmi dinoszauruszból vált online bajnokká az Amazon ősi riválisa

A Walmart a világ legnagyobb áruházlánca, ám tíz évvel ezelőtt egy dinoszauruszra emlékeztetett, amely felett eljárt az idő. Fogalma sem volt arról, mi fán terem az elektronikus kereskedelem. Azóta 180 fokot fordult a világ: a Walmart ma már elektronikus piacteret üzemeltet, ami a cég offline gyökereit kihasználva napon belüli kiszállítást kínál.

Continue reading

Díjazták az innovatív, ügyfélfókuszú jogszolgálatot

Technológiai díjat kapott az idei “Az Év Honlapja” versenyben a VirtualJog. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) rangos elismerését a cégnél az elmúlt öt év munkájának elismeréseként is fogadták. Akként, hogy érdemes az aktuális online kereskedelmi trendeknek is megfelelő technológiai megoldásokkal végezni az innovatív jogi szolgáltatást.

Continue reading

Így végezhetsz komplett kutatást percek alatt – az MI segítségével

Az elmúlt hónapokban több mesterséges intelligenciás (MI) kutatóeszköz jelent meg, ami a marketingeseket igazán lázba hozhatja, mivel a kutatás jószerével napi szintű feladat a számukra, és ez (legalábbis eddig) igazán időrabló tudott lenni. – Londonból jelentkezett be friss tapasztalataival Mészáros Beatrix.

Continue reading

Venni, venni, folyton vásárolni volna jó?

vásárlás

Felmérések szerint az emberek többsége élvezetesebbnek tartja az online vásárlást, mint a fizikai boltok felkeresését. A pszichológusok meg tudják ezt magyarázni, a marketingesek pedig meg tudják mondani azokat a technikákat, amikkel ki lehet ezt használni. Az e-kereskedőknek már csak építeniük kell a tudásra, és használniuk kell az eszközöket.

Continue reading

A fogyasztói bojkott megmutatja az online kereskedelem sötét valóságát

Az Egyesült Államokban több civil mozgalom is célkeresztjébe vette a legnagyobb kereskedelmi vállalatokat, mert szerintük kiszipolyozzák kisebb céges partnereiket és kizsákmányolják munkavállalóikat. Bojkott a jelszó, és így vásárlói bojkottokra szólítják fel például az Amazon fogyasztóit is. Ám a jelek szerint nem igazán értik, hogyan is működnek az online piacterek.

Continue reading

Ádám Attila: „A legtöbben ott rontják el, hogy elég nekik, ha a vásárló elégedett”

Reflexshop

Húsz éve, az első üzlet megnyitása óta csak növekedni tudott a Reflexshop. Az online és offline áruházat egyaránt üzemeltető, valamint nagykereskedelmi partnereknek is beszállító cég tavaly is így tett: kétszámjegyű növekedést ért el. Ádám Attila tulajdonos szokatlan magyarázata, hogy minden azért van, mert mernek cikázni. – Balázs Zsuzsanna interjúja.

Continue reading