Közeledik az év egyik legjelentősebb e-kereskedelmi konferenciája, amelyen idén is rengeteg hasznos program várható a piac legfontosabb szereplőinek és legjobb szakembereinek részvételével. Az esemény január 30-án lesz a budapesti Lurdy ház konferencia- és rendezvényközpontban, ahol a Kosárérték csapatával is találkozhattok.
Az öt éves múltra visszatekintő konferencia a hazai e-kereskedelmi szakma egyik legfontosabb találkozójává vált. Kezdetben főként előadásokat és kerekasztal-beszélgetéseket hallhattunk az eseményen, ám a szervezők évről-évre bővítik, színesítik az Expo-t, így az utóbbi években már angol nyelvű előadások, interjúk is bekerültek a programba.
A résztvevők igényeinek megfelelően a networking is mind nagyobb hangsúlyt kap, hiszen erre már külön terem, és tavaly óta mobil applikáció is rendelkezésre áll. A kiállítók is egyre változatosabb standokkal, játékokkal érkeznek minden évben, és exkluzív, kedvezményes ajánlatokkal várják az érdeklődőket.
Guba Vanda, az esemény egyik szervezője kérdésünkre elmondta, hogy idén számos újdonsággal készülnek. Csatlakozni lehet hard-talk-okhoz, ahol 10-12 fős csoportokban nyílik lehetőség fontos témákat megvitatni a szakma egy-egy nagyágyújának részvételével. A látogatók a szokásos névtáblákon kívül kitűzőket is választhatnak, amellyel jelezhetik, hogy munkát kínálnak vagy keresnek, illetve hogy milyen területen dolgoznak. Lesz élő podcast, nyereményjáték, és sok egyéb kikapcsolódási lehetőség is.
A programban többek között Magyarósi Csaba videoblogger és szerkesztő ad elő a helyes termékelhelyezésről, Papp Gábor SEO szakértő beszél majd a webshopok tipikus optimalizálási hibáiról, Janata Kriszta, a Marketing Commando alapítója pedig az eladás fortélyaiba enged betekintést. A kerekasztal-beszélgetéseken olyan piacvezető hazai cégek képviselői vesznek majd részt, mint az eMAG, az OTP Simple Pay, a Webshippy vagy a Shoprenter.
Az előadások és kerekasztal-beszélgetések 6 teremben zajlanak majd párhuzamosan, így résztvevőként érdemes előre összeállítani a programunkat – javasolta a szervező. Ehhez az Expo oldalán találhatjuk az esemény részletes programját, illetve az applikáció is sokat tud segíteni, ami szintén innen tölthető majd le. A rendezvény előtt egy héttel elküldik majd a kiállítói ajánlatokat is, így a kiválasztott szolgáltatóhoz már célirányosan mehetünk, és akár helyben megköthetjük vele az üzletet.
Az esemény médiapartnere a Kosárérték e-kereskedelmi magazin. Standunkat megtalálhatjátok a kiállítói térben, ahova szeretettel várjuk minden olvasónkat, ráadásként egy meglepetéssel is készülünk majd.