eMAG
-
Sokat foglalkoztunk már a Kosárérték oldalain az olyan nagy, nemzetközi piacterekkel és e-kereskedelemi szolgáltatókkal, mint a Shopify, az Amazon vagy éppen az Etsy és Pinterest vagy ezek magyar megfelelőivel, mint a Shoprenter vagy ez Emag. De mi a helyzet azokkal a nyugati CMS platformokkal vagy specializálódott hosting szolgáltatókkal, amelyeket a felhasználók - az említett példákon túl - személyre szabhatnak?
-
A Munch innovációja valójában annak elérése, hogy a környezetedben nem kell bemenned az összes boltba, hogy kiderüljön: hol vannak ételmentéshez kapcsolódó lehetőségek, projektek, hanem egy platformon összegyűjtve lehet mindezt hatékonyabban megvalósítani.
-
Azokat a cégeket keressük, melyek a felhasználók online kereskedelmi figyelmét képesek lekötni - kommentálta az Avokado bevásárlóplatformmal kötött stratégiai megállapodását Várkonyi Balázs. A társulással a magyarországi online kiskereskedelmi kép átrajzolása lett a cél.
Legfrisebb cikkek
-
Schmidt Richárd a rádiós szakmából érkezett az e-kereskedelembe. Hat éve az egyik legsikeresebb hazai webshop, az Alinda partnere, és az Ekereskedelmi Akadémián is oktat. Sok témával kapcsolatban megkérdeztük, arról is, hogy, milyen erők hatnak a szektorban, mi ma a helyünk a nemzetközi mezőnyben és mik a jövőbeni kilátásaink.
-
A Black Friday-t megelőzően az eMAG megmutatta az új raktárkomplexumát: óriási és impozáns. A kereskedő cég ügyvezetője kijelentette, hogy semmilyen módon nem kivételeznek majd az eladókkal, és nem hozzák jobb helyzetbe a saját maguk által forgalmazott termékeket sem.
-
Magyar tulajdonba került a Használtautó.hu és a Jófogás, miután összehangoltfelvásárlás eredményeként az ingatlan.com Zrt. és az Extreme Digital korábbi alapítói megvásárolták a norvég anyacégtől.
E-ker hírszemle
-
Kiválik a Vatera az eMAG-ból, és tovább erősíti fókuszát a helyi e-kereskedelemben. Az irányítását Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula veszi át.
-
Átlagosan 21 alkalommal vásárolnak online a magyarok, a legaktívabb a 30 éves korosztály. Műszaki cikkeket egyre inkább csak az interneten rendelünk, az élelmiszereket viszont még mindig személyesen szerezzük be.
-
November 18-án tartja az akciót a hazai e-kereskedelmi szektor legnagyobb szereplője, amelynek képviselői a piaccal kapcsolatos tapasztalataikat is megosztották sajtótájékoztatójukon.
Legfrisebb cikkek
-
A piacvezető magyar e-kereskedő eMAG tavaly májusban érte el az Extreme Digitallal való egyesülés utolsó mérföldkövét, mostantól pedig közös kommunikációs platformra vált.