Már megérkezett a nyomdából, és az Ecommerce Expo vendégei számára épp a február 26. és 27-ei rendezvény welcome csomagjába teszik be az idei Kosárérték különszámot. A papírra nyomatatott (tehát: offline) magazin hagyományosan, a magyarországi online kereskedelem egyik legjelentősebb és a legnagyobb szakmai seregszemléjéhez igazodva jelenik meg. A Kosárérték évek óta az Expo kiemelt médiatámogatója.
Az idei magazinban az e-kereskedelmi szakma aktuális kérdéseire, feladataira és eredményeire fókuszáltunk. De a portál rendszeres szerzői mellett a szektor különböző területeinek szakértőit, elemzőit is segítségül hívtuk, hogy a lapot még hasznosabbá és az üzletben (akár az értékesítés, akár döntés előkészítés során is) használhatóbbá tegyük. Ennek érdekében kértünk meg gyakorló webáruház tulajdonosokat és üzemeltetőket is arra, hogy a velük készített interjúkon keresztül adjanak tippeket, ötleteket, megoldásokat mindarra, amivel feladatként, nehézségként a mindennapi munkájuk során találkoznak.
Így lett az idei Kosárérték talán minden korábbinál gyakorlatiasabb – és reméljük: hasznosabb.
A Kosárérték 2025 többek között az alábbi témákkal foglalkozik:
-
Miért gondolja úgy Madar Norbert (PwC), hogy nem lesz magyarországi e-kereskedelem?
Az akvizíció „áldozatául esett” cég vezetőjét a regionális szerepkörről, a naivitásról és a tanulásról kérdeztük. Illetve arról, hogy kinek érdemes ma sikeres webáruházról álmodoznia. Kiderült az is, hogy lehet-e valami jó is abban, hogy a Temu nálunk is hengerel?
- Milyen sürgősen megoldandó feladatokat lát 2025-re?
Kérdeztük Zabari Istvánt, az Ecommerce Hungary elnökét. Nagy Dánieltől (Reacty Digital) kértünk egy szakszerű piacelemzést és helyzetértékelést, Ormós Zoltántól pedig azt, hogy segítsen értelmezni azt az öt új regulát, amihez a webáruházat működtetőknek idén már igazodniuk kell tudni.
-
„Ez mind-mind a mai, sikeres e-kereskedelem titka.„
Lehetett volna ez a munkacíme annak a két cégvezetővel készült két interjúnak, amiben két különböző recept alapján „főzték ki” majdnem ugyanazt. Ádám Attila (Reflexshop) 20 év tapasztalatra támaszkodva látja úgy, hogy „a legtöbben ott rontják el, hogy elég nekik, ha a vásárló elégedett”. Krajnyák Tamás (Laptophardware) viszont nem csak azt magyarázza el, hogy miért lökött akkorát az üzleten az új webshopmotor, hanem azt is, miért sajnálja üzletileg, hogy úgy alakult, hogy szinte csak férfi kollégái vannak.
-
Új tételeket is tanulni kell, mint az akadálymentesítés és az AEO
Jön az új evolúciós szintet képviselő optimalizálás, de vajon több vagy kevesebb-e a SEO-nál az AEO? És egyáltalán: mire való az AEO az üzemeltetésben? De annak is utnána jártunk, hogy le lehet-e szokni a kényszeres vásárlásról, s hogy mit jelent a webáruház tulajdonosai számára az uniós jogba beépülő, teljeskörű akadálymentesítési kötelezvény? Körbejártuk azt a témát is, hogy miért válik megkerülhetetlenné a céges döntéshozatalban az MI-analitika, de egy szakmabelitől, Cseszregi Bálint kiemelt nyomozótól azt is megtudtuk, hogy ideje komolyan odafigyelni már a kiber hihiéniára is!
A Kosárérték magazin idén is az Ecommerce Expora készült kiadvány, melyhez a rendezvényen résztvevők a welcome csomagban is hozzájuthatnak. De az újság további, több száz példányát az Expo kiállítási területén is elhelyezzük. Jó olvasást!
Több organikus látogatót szeretnél a weboldaladon?
Bízd ránk a keresőoptimalizálást A-tól Z-ig!
Minden SEO feladatot késlekedés nélkül, magas minőségben végzünk az InternetSolutions Kft.-nél a SEO audittól a stratégiakészítésen és tanácsadáson át a SEO tartalomfejlesztésig, akár AI támogatással. Írj egy üzenetet, és rövidesen felvesszük veled a kapcsolatot!
"*" a kötelező mezőket jelöli