A legnépszerűbb online kurzusok e-kereskedőknek

A legnépszerűbb online források e-kereskedőknek

A közelmúltban jelent meg egy írásunk arról, hogy lehet-e iskolában tanulni az e-kereskedelmet, amelyben szó esett a különböző iskolarendszerben, vagy azon kívül szervezett oktatásokról, illetve az online elérhető kurzusokról is. Utóbbi formátumból a nagyobb oktatási portálokon (Udemy, Coursera, stb.) is találhatunk az online üzleti világhoz, e-kereskedelemhez kapcsolódó tananyagokat. Sorozatunk első részében a Udemy releváns témáinak legnépszerűbb tanfolyamait gyűjtöttük össze.

Az alapok

Az utóbbi évek egyik slágere a kereskedelemmel foglalkozó KKV-k között a WooCommerce. A kurzus végigvezet a webshop létrehozási és üzemeltetési lépésein egészen az alapoktól. Bemutatja a telepített és hosztolt megoldásokat, a WordPress alap rendszerének kibővítését webáruháznak megfelelő funkciókkal, a testreszabási és beállítási lehetőségeket, a termék és rendelés adminisztrációt, valamint sok egyéb olyan tippet ad, amire az üzemeltetéshez szükség lehet. Több mint 7400 résztvevővel és 4,4 csillagos értékeléssel az egyik legkeresettebb tanfolyam a témában: The Complete ECommerce Course with WordPress and Woocommerce

Külföldön nagyon népszerű, és itthon is egyre többen kísérleteznek a Shopify lehetőségeinek megismerésével. A Shopify platformot és a kapcsolódó Marketplace műkődését, valamint az alapvető beállításokat és analitikát, majd az email marketing lehetőségeit, és az Amazon / eBay integrációs lehetőségeket mutatja be ez a kurzus, amelyen több mint 8400-an vettek részt és 4,4 csillag az átlagos értékelése: Shopify Power: Build An Ecommerce Website Using Shopify

Dropshipping

Sláger téma az online kereskedelemmel ismerkedők körében a dropshipping, amelynek beindításához adnak gyakorlati útmutatót az alábbi tanfolyamok.

Teljeskörű ismeretanyag az alapoktól egészen egy működő dropshipping áruház üzemeltetéséig az Aliexpress és a WordPress/WooCommerce összekapcsolásával. A téma népszerűségét jól mutatja a közel 26 000 résztvevő és a 4,6 csillagos értékelés: The Complete WordPress Aliexpress Dropship course

Az előbbihez hasonló ismeretanyag az Aliexpress és a másik népszerű platform, a Shopify integrációjával. A majdnem 39 000 résztvevő és 4,6 csillagos átlagos felhasználói elégedettség igazolni látszik a téma és a platform létjogosultságát: The Complete Shopify Aliexpress Dropship course

Marketing

Az üzemeltetési kérdéseken és tudásanyagon felül a marketing sem elhanyagolható része a sikeres e-kereskedelemnek. Az alábbi kurzusok stratégiában és gyakorlati kérdésekben, pl. árazásban nyújtanak segítséget.

Brand építés és marketing stratégia kezdőknek, több mint 4500 résztvevővel és 4,4 csillagos értékeléssel: Branding & Marketing for Startups: Learn How To Stand Out

Mindent az árazás pszichológiájáról: a vásárlók árérzékenységének háttere, hatékony és sikeres árazási stratégiák, amelyekkel növelheted a forgalmadat. Már több mint 4300 résztvevő és 4,5 csillagos értékelés: Smart Marketing with Price Psychology

Marketing analitika professzionális módon: gyakorlati útmutató a marketing sikerességének legfontosabb mérőszámaihoz, az adatok begyűjtéséhez és megfelelő feldolgozásához, kampányok kiértékeléséhez és marketingtervek készítéséhez: Marketing Analytics: Stand Out by Becoming an Analytics Pro!

A modern marketing Seth Godintól: napjaink marketing világának alapjai 6 órányi videó anyaggal, közérthetően mégis szakszerűen, a világ egyik legnépszerűbb marketing-blogjának és számos sikerlistás könyv szerzőjének frissen megjelent kurzusában: Modern Marketing with Seth Godin

Schmidt Zoltán

A BIG FISH Internet-technológiai Kft. e-kereskedelmi szakértője, a Kosárérték magazin főszerkesztője.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!