Skip to content
mm

A szerző cikkei:

A Shopify a JD.com segítségével hódítja meg Kínát
-
Az e-kereskedelmi óriáscéggel, a JD.com-mal létesített partnerkapcsolat révén az Egyesült Államokból Kínába történő értékesítés átfutási ideje a jelenlegi 12 hónapról 3-4 hónapra csökkenhet.
Az internet már letarolta a TikTok, az e-kereskedelmet csak most fogja
-
Számos, a kis- és középvállalkozások marketingtevékenységét támogató tartalommal és fejlesztéssel állt elő az elmúlt hónapokban a már több mint egymilliárd fős aktív felhasználótáborral rendelkező TikTok.
2022 legfontosabb marketingtrendjei a közösségi médiában
-
A Hootsuite több mint 200 országban végzett kutatása alapján a következő évet 5 trend fogja meghatározni.
A Vimeo a WIREWAX és a Wibbitz felvásárlásával bővíti szolgáltatásait
-
A videós kommunikáció és kereskedelem iránti igény fokozódásával lépést tartva a Vimeo stratégiai beruházásokkal tör vezető szerepre az üzleti célú videószoftverek piacán.
Az e-kereskedők egységes áfaszabályozást szeretnének az EU-ban
-
A jelenleg érvényes áfaregisztrációs szabályok komoly veszteségeket okoznak azoknak az e-kereskedelmi vállalatoknak, amelyek a több országban is rendelkeznek raktárkészlettel.
Az About You webáruház tovább szárnyal
-
Több mint 50 százalékos bevétel-növekedést ért el 2021 Q2-ben a német online divatkereskedő cég, de a DACH régión kívül jelentősek a veszteségek.
Hirdetői megtévesztése miatt bukhat elképesztő összegeket a Facebook
-
A Facebook új vásárlási és termékmegjelenítési opciókat vezetve be a csoportokon belül.
Egyedi vásárlói élmény és adatvédelem – lehetséges egyszerre mindkettő?
-
Napjainkban az e-kereskedelmi vállalkozások csak akkor lehetnek sikeresek, ha személyre szabott vásárlói élményt kínálnak a fogyasztóik számára. Az adatvédelmi szabályozások azonban megnehezíthetik a dolgukat.
Ezek voltak 2021-ben a legkedveltebb bejegyzéseink a Facebookon
-
WhatsApp-csevegésre hívó gomb a vásárlóknak Instagramon, remarketing e-mail a Business Suite-ból és Click-to-Message hirdetés – többek közt ezekkel az újdonságokkal dolgozhatnak majd az üzleti felhasználók a közösségi oldalon.
Házhoz megy a vevőkhöz a bolt kínálata a Robomarttal
-
Az autóipar digitális transzformációjáról az omnichannel vásárlási élmény, az autóvásárlás megkönnyítése jut eszünkbe – de mi történik akkor, ha maguk a járművek válnak digitális pénztárcákká?