Ezek voltak a legnépszerűbb júliusi témák

Tartalom

Összegyűjtöttük az előző hónap legnépszerűbb tartalmait, hogy ha esetleg egy hosszabb nyaralás miatt nem követtétek a híreket, akkor se maradjatok le semmi fontosról. Júliusban a Kosárérték magazin alábbi témáira voltatok a leginkább kíváncsiak, íme a toplista:

Megéri-e másodállásban webshopot üzemeltetni?
Webáruház indításába egy 8 órás munkahely mellett is bele lehet vágni. Arról, hogy milyen buktatói vannak a gyakorlatban ennek a helyzetnek, Szombati Gergővel beszélgettünk.

Exportáló kereskedőkre épít a DHL Magyarországon
Budapesti központjának bővítése után akár másnapi kézbesítést is vállal az e-kereskedők export küldeményeire a DHL Express.

Amazon Prime Day: 36 órás vásárlási őrület a nyár közepén
A júliusi Amazon Prime Day lassan a Black Friday babérjaira tör: 36 órán keresztül tartanak az akciók, amelyeket a Prime előfizetők vehetnek igénybe.

És a téma folytatása:
Bosszantó technikai hibával indult, végül mégis rekordot döntött az Amazon nagy nyári akciója: Több mint 100 millió termék kelt el az Amazon Prime Day-en

Jön a Google Smart Campaigns: marketing csodafegyver a kisvállalkozásoknak?
Az AdWords új néven, gépi intelligenciával megtámogatva működik tovább: a beállításokat a rendszer maga végzi el a felhasználó helyett.

A franciák megadóztatnák az e-kereskedelmet a boltok és a plázák védelmében
Felforgathatja a piacot az tervezet, mely szerint az e-kereskedőknek 50 millió eurós forgalom felett minden csomag után legalább 1 euró különadót kell majd befizetni.

1 éves a Kosárérték
Egy éve indult útjára a Kosárérték magazin, röviden megálltunk összegezni, hova jutottunk ez idő alatt.

Ne maradjatok le az aktualitásokról, kövessétek a Kosárérték Facebook oldalát,
valamint iratkozzatok fel a hírlevelünkre!

Schmidt Zoltán

A BIG FISH Internet-technológiai Kft. e-kereskedelmi szakértője, a Kosárérték magazin főszerkesztője.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!