Amazon Prime Day: 36 órás vásárlási őrület a nyár közepén

Amazon Prime Day: 36 órás vásárlási őrület a nyár közepén

Az idei évben már negyedszer rendezik meg az Amazon nagy nyári akcióját, amely egyre inkább az egyik legnagyobb és legjobb bevásárló nappá növi ki magát. A tavaly már 30 órásra duzzadt Amazon Prime Day a Black Friday-hez hasonló nagyságrendű kedvezményeket kínált: többek között Samsung TV-ket, laptopokat, porszívókat, fűnyírókat lehetett rendkívül olcsón beszerezni. De vajon mire számíthatunk az idén?

A Prime Day ezúttal július 16-án, hétfőn délben kezdődik, és egészen 17-én éjfélig tart, vagyis az akció még hosszabb lett, és most 36 órán át tart. Ügyes kereskedői húzásról van szó: az akció csak az Amazon Prime előfizetőknek érhető el, tehát aki részt akar benne venni, annak muszáj feliratkoznia erre a prémium szolgáltatásra.

Ahogy korábban már beszámoltunk róla, a Prime számos előnyt kínál tagjainak. Az előfizetők több mint egymillió termékhez aznapi kiszállítással férhetnek hozzá, ebből több tízezret akár 1 óra alatt megkaphatnak, és az Amazonon árult több mint 230 millió termék bármelyikére legfeljebb kettő napot kell várakozniuk. Egyúttal hozzáférést kapnak a Prime Video, Prime Music és Prime Reading gyűjteményeihez, és most július 31-ig történő regisztráció esetén három hónapig a Kindle Unlimited szolgáltatásához is.

A Prime tagság előfizetési díjjal jár, de ez a cserébe kínált szolgáltatások miatt önmagában is megéri, az évi egyszeri nagy árleszállítás nélkül is. Az Amazon Prime Day akcióiban azok is részt vehetnek, akik az esemény előtt csak az ingyenes, 30 napos próbatagságra regisztrálnak, vagy a diákoknak szóló 50% kedvezményt veszik igénybe a tagsági díjra.

Ahogy a korábbi években, várhatóan idén is az elektronikai termékekre kínálják majd a legnagyobb kedvezmény az Amazon Prime Day során. Ugyanakkor a cég Alexa-alapú termékei is akciósak lesznek: Echo, Fire TV és Fire tabletek egyaránt. Bevezető kampányként pedig már július 9. óta 24 órás akciók keretében kínálnak olcsóbban egy-egy terméket.

mm
Juhász György

A Kosárérték főszerkesztője, a Tartalomgyár egyik alapítója. Húsz évet dolgozott médiában, többek között az Origo.hu főszerkesztő-helyetteseként és a Ringier Kiadó online divíziójának vezetőjeként.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!