256 megjelent új cikkel zárjuk a 2021-es évet a Kosárérték magazin online hasábjain, melyek közül idén is összegyűjtöttük azokat az írásokat, amelyek a legolvasottabbnak bizonyultak az év során.
Az idei év top 10-es listája a következőképpen alakult:
Piac, 2021 május 31:
Tovább terjeszkedik Magyarországon a román futárszolgálat, a Sameday
Az eMAG tulajdonában lévő gyorspostaszolgálat hamarosan az ország egész területét le fogja fedni a szolgáltatásaival.
Üzemeltetés, 2021 május 4:
“Megreformáljuk a webshop szolgáltatást” – interjú Pfaff Andrással, a Stylehub alapítójával
Új ecommerce platform szolgáltatás indult Magyarországon. A Stylehub egy olyan webshop rendszer, amely a piacvezető brandek által használt megoldásokat teszi hazai vállalkozások számára elérhetővé.
Piac, 2021. szeptember 17:
Új bemutatótermet nyitott az eMAG az Etele Plazában
A frissen átadott Etele Plazában megnyílt az eddigi legnagyobb eMAG bemutatóterem, amelyen belül egy-egy dedikált Apple és Samsung üzlet is megtalálható. A gigantikus showroomban a többi márka újdonságai közül is többet lehet majd kipróbálni, mint a korábbi boltokban.
Piac, 2021 március 25:
GKI Digital: 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
A GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatása szerint 2020-ban a belföldi online kiskereskedelmi forgalom 45%-os rekord bővülést követően 909 milliárd forintos forgalmat bonyolított.
Üzemeltetés, 2021 február 18:
“Adj mindig többet a vásárlóidnak, mint amennyit elvárnak”- A Pelenka.hu-nál jártunk
Az alig 2 és fél éve indult Pelenka.hu hamar piacvezetővé nőtte ki magát, és 2020-ban Az Év Internetes Kereskedője verseny fődíját is sikerült elnyerniük. A cég ügyvezető tulajdonosával, Csereklei Zoltánnal beszélgettünk.
Piac, 2021 szeptember 10:
Nem szívesen fizetnek többet a Kínából rendelt árukért a magyarok
Idén július 1-től egy uniós rendelet nyomán megszűnt a kis értékű import termékek áfamentessége. Így minden, Európai Unión kívülről (jellemzően főleg Kínából) rendelt csomagra be kell fizetni a vámot, az áfát, valamint magának a vámkezelésnek a díját is.
Technológia, 2021. január 21:
Közösségi média és e-kereskedelem 2021-ben: Facebook és Instagram
A közösségimédia-platformok a jelek szerint egyre nagyobb szeletet akarnak hasítani az e-kereskedelemből. Összeszedtük azokat az újításokat, amelyek valószínűleg meghatározzák majd a 2021-es év trendjeit.
Piac, 2021. március 4:
“Mi nem klasszikus kereskedők vagyunk” – A WhiskyNet vezetőjével beszélgettünk
A 2020-as Év Internetes Kereskedője verseny harmadik helyezettje és a logisztikai különdíj nyertese, a WhiskyNet régóta komoly szereplője a hazai e-kereskedelmnek. Hátterükről, hétköznapjaikról és további terveikről kérdezősködtünk.
Konverzió, 2021 március 16:
Tizenhat TikTok-tipp, amivel növelheted a webshopod forgalmát
Mivel 2020 végétől ügynökségeken keresztül Magyarországról is el lehet helyezni hirdetéseket TikTokon, és számos termék illetve márka népszerűsítésére alkalmas a felület, ideje, hogy megosszunk veled pár tippet, amivel garantáltan lendületet adhatsz a vállalkozásodnak.
Üzemeltetés, 2021 április 9:
Kis hazai fulfillment “ki mit tud”, avagy a szolgáltatók összehasonlítása
Az e-kereskedelem dinamikus fejlődésével párhuzamosan a fulfillment szolgáltatások is egyre nagyobb teret nyernek a hazai e-kereskedelmi piacon. Megvizsgáljuk, hogy az élmezőnyben szereplők milyen erősségekkel vannak felvértezve.