webshop
-
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak. Ezek a cégek a "legvilágpiacképesebb" webáruházaink.
-
A webáruházak legnagyobb problémája a nemfizető ügyfelek kezelése, különösen az utánvétes rendelések esetén. Amikor a vevő megrendeli a terméket, de nem veszi át, a webshop tulajdonosának előzetesen költségei merültek fel, ami ebben az esetben veszteségként jelentkezik vállalkozása számára.
-
Egy egytermékes webáruházzal kapcsolatban naphosszat sorolhatnánk a hátrányokat, de nézzünk egy kicsit működése mélyére! Még az is kiderülhet, hogy érdemes foglalkozni vele.
Legfrisebb cikkek
-
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. A drogérialánc előfizetéses modelljének keretében 4 hetente automatikusan és ingyenesen ajtóig szállítják a gyermek számára szükséges pelenkákat és popsitörlőket.
-
A mesterséges intelligencia megfelelő használata a SEO-ban is remek segítséget nyújthat. Íme három esettanulmány, ahol webshopokat, illetve egy B2B oldalt SEO optimalizáltunk egyedi promptok segítéségével. Kezdjük el ott: miért fontos a jó SEO?
-
A jó webáruházakat azt különbözteti meg a rosszaktól, hogy magasabb forgalmat érnek el. Eddig egyszerű a dolog. Az internet virtuális terében azonban egyebek mellett titokzatos algoritmusok is befolyásolják a sikert.
E-ker hírszemle
-
Az elmúlt időszakban számos olyan változást és kihívást okozó helyzettel szembesültek a kereskedők, amely még inkább egyértelművé tette, hogy miért nélkülözhetetlen hazai e-kereskedőként egységes élményt nyújtó, ún. omnichannel stratégiában gondolkodni. Bőgel György Dobozi Balázzsal, az Alinda webáruház kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
-
Minden e-kereskedő arról álmodik, hogy felépíti a webshopját, ami azután csak szépen termeli a pénzt. Ám ezen az úton számos banánhéj vár rá, amit, ha figyelmen kívül hagy, az álom így rémálommá válhat. Ezt a témát járja körbe a webshopok indításáról szóló sorozat 3. része.
-
Kötelező lesz-e az MPL-lel szerződni március 28-tól? Egy tavaly decemberi kormányrendelet szerint igen. De vajon mit szól ehhez az érdekképviselet, a szakma, és egyáltalán: kötelezhetőek-e az e-kereskedők arra, hogy egy bizonyos szolgáltatóval dolgozzanak?
Legfrisebb cikkek
-
A friss Nagy Webáruház Felmérés szerint a magyar webshopok ma az előfizetéses modell használatával, az ügyfélszolgálati kommunikációval és a marketingfeladatokkal küzdenek a leginkább.