Skip to content

tartalom

tartalomgyár
-
Nehéz, folyamatos megújulást és kreativitást igénylő, és pont ezért sokszor frusztrálónak tűnő tevékenységként vagyunk hajlamosak elkönyvelni a tartalomgyártást… és sokszor sajnos igazunk is van.
jogtiszta_tartalmak
-
Ha online tartalmat gyártunk - pláne: ha ezt kereskedelmi célzattal tesszük, akkor kiemelten ügyelnünk kell arra, hogy olyan képeket, zenéket, betűtípusokat vagy ikonokat használjunk, amelyek licensze engedélyezi ezt a kereskedelmi felhasználást.
10 tipp, hogy tartalamaid még több organikus forgalmat hozzanak
-
A tartalomról szóló cikksorozatunk folytatásaként áttekintjük, milyen eszközökkel optimalizálhatod a kontent mondanivalóját úgy, hogy azt a keresőmotor és a látogatók is értékesnek találják.
6 tipp a tartalmaid eredményes optimalizálásához
-
A kontentoptimalizálás célja ma már a látogatói élmény előnyben részesítése, megfelelő SEO alapokkal kombinálva. Ehhez adunk cikksorozatunk első részében 6 gyakorlatias tippet.
Szerzői jogok az e-kereskedelemben
-
Az internet korában másolni egyszerű, de nem tanácsos. Így használhatsz jogszerűen különböző tartalmakat.
ecommerce-magazin-blog
-
Meglepő, de Németországban a 30 legnagyobb webáruházból 28 saját magazint készít - néhányan nem is egyet.
A Facebook az Amazon babérjaira tör: itt a Facebook Shops
-
A fizetős csoportok egyelőre kísérleti jelleggel működnek és jellemzően exkluzív tartalmakat, illetve tanácsadást nyújtanak.
5+1 tartalmi SEO trend 2023-ban
-
Az összetett keresőoptimalizálási folyamatnak is van pár alapvető lépése, ami könnyen és gyorsan alkalmazható.
Miért eshetett vissza a weboldalad organikus forgalma?
-
Amennyire könnyű elkövetni egy oldal duplikálásának hibáját egy webshopban, annyira nagy kárt lehet vele okozni. Szerencsére a probléma egyszerűen orvosolható, csak néhány egyszerű ellenőrzés és javítás szükséges hozzá.
Továbbra is az email az egyik legjobb marketingeszköz
-
A technológia, a szolgáltatások, a felhasználói szokások folyamatosan változnak, de ez email még mindig az első számú eszköz, ha a vásárlóinkkal akarunk kapcsolatot tartani.