Skip to content

keresés

szurreal_krea01 (1)
-
Az értékesítési szövegírás egyrészt folyamatos újragondolás, finomhangolás és innováció. Másrészt olyan stabil, már-már történelmi lábakon áll, hogy az on-, és offline platformokon is igaz, hogy szinte csak az adott kontextusba kell behelyeznünk.
A check-out gyorsasága a márkahűségnél is fontosabb
-
A koronavírus-járvány során megtapasztalt e-commerce boom rámutatott arra, hogy a vásárlók számára továbbra is a a gyors és zökkenőmentes checkout folyamat az egyik legfontosabb szempont.
Gartner nemzetközi elismerésben részesült a Prefixbox szemantikus termékkereső motorja
-
Az offline termékpromóció sikeres és bevett gyakorlat a kereskedők körében, azonban az online üzleteknél ez gyakran vagy nem kap kellő figyelmet, vagy egyszerűen csak megvalósítási korlátokba ütközik.
Már többen keresnek terméket az Amazonon, mint a Google-lel
-
Közel jutottunk ahhoz, hogy az Amazon a fizetett találati tartalmakból származó bevételével középtávon felzárkózzon a Google és a Facebook pozícióihoz.
A vizuális keresés új szintre emelheti az e-kereskedelmet
-
Nagyon megváltoztathatja a vásárlói szokásokat és a webáruházak működését, ha a jövőben akár egy utcán lefotózott termék alapján is kereshetünk majd az e-kereskedők kínálatából.
Így segítheti a SERP a hatékony tartalommarketinget
-
Minden webáruház egyik legfontosabb felülete a keresés után megjelenített találati lista. Íme néhány tipp, hogy optimalizáljuk a maximális konverzió érdekében.
7 mód az organikus és fizetett keresési eredmények optimalizálására
-
A hatékonyság érdekében az organikus és fizetett találatok lehetőségeit együtt érdemes kihasználni, mert ez költséghatékonyabb, mintha külön foglalkoznánk a kettővel.
Mit áruljunk az interneten, avagy tippek termékötletek kereséséhez
-
Akár most kezdjük az internetes kereskedést, akár már évek óta műveljük, az új termékekkel kapcsolatos ötletelést érdemes céltudatosan végezni.
10 javaslat a webáruház kereső mezőjének optimalizálására
-
Hiba lenne lebecsülni a webáruházon belüli keresés szerepét: egyes termékkategóriák esetében akár bevétel 80%-a is származhat a keresőt használó látogatóktól.
Hogyan optimalizáljunk hangalapú keresésre?
-
Manapság az összes Google-keresés több mint fele már valamilyen mobil eszközről származik, ezek 20%-a pedig hangutasítással történik.