kedvezmény
-
A Rossmann kutatásából kiderül, hogy többnyire a kisebb településen élő nők csatlakoznak a hűségprogramokhoz, leginkább spórolási szándékkal.
-
Bár az Ikea svéd cég, most az amerikai ágazatuk dobott izgalmasat: a cég kiterjesztette hűségprogramját a kiszállítási költségekre.
-
A kereskedőóriás szerint a 2019-es Amazon Prime Day a cég történetének legnagyobb akciója volt: nagyobb, mint a Black Friday és a Cyber Monday együttvéve.
Legfrisebb cikkek
-
A Black Friday időszakában óriási a reklámzaj. Marketing szakembereket kérdeztünk arról, mit tehet ilyenkor egy kereskedő, hogy felhívja ajánlatára a figyelmet.
-
Idén is nagy érdeklődés övezte a Glamour-napokat, számos kereskedő nagy sikerről számol be, ám akadnak csalódott cégek is.
-
A Glamour-napok kuponjainak egy részét az interneten is be lehet váltani, elkerülve a vásárlók tömegét.
E-ker hírszemle
-
Bosszantó technikai hibával indult, végül mégis rekordot döntött az Amazon nagy nyári akciója.
-
A júliusi Amazon Prime Day lassan a Black Friday babérjaira tör: 36 órán keresztül tartanak az akciók, amelyeket a Prime előfizetők vehetnek igénybe.
-
Webáruházak számára PPC kampányokat futtatni izgalmas feladat, de vannak mítoszok, amelyekkel ideje leszámolni. A SEMrush aktuális tanulmánya ezeket mutatja be részletesen, adatokkal alátámasztva.
Legfrisebb cikkek
-
A vevők egyaránt vásárolnak hagyományos és digitális kuponokkal, de szívesen növelnék a digitálisak arányát - kutatta ki egy felmérés.