influencer
-
Karácsonykor mindenből sok fogy, de a legtöbbet mégis játékkonzolra, kávéfőzőre, televízióra, mobiltelefonra, elektromos járműre és porszívóra költünk. De a házasságkötés és a gyermekáldás bejelentése is kiugróan magas, amikor így, év végén összegyűlik a család.
-
Lehet, hogy a közösségimédia-kereskedelem a marketing új területe, és lehet, hogy a közösségi média influencerei ennek a világnak a hercegi és grófjai, de azért érdemes tőlük sem mindent készpénznek venni.
-
Összegyűjtöttünk minden fontos ismérvet (médiatípust, korosztályi szokást, ügyfélelégedettséget stb.) arról, mi az, amit tudni érdemes 2023-ban a közösségi e-kereskedelemről.
Legfrisebb cikkek
-
A korábban még véleményvezérként ünnepelt, majd trash celebbé, végül pedig influenszerré átvedlett sales korszak véget érni látszik, amelynek talán legékesebb jele a TikTok-on több száz milliós elérést produkáló #deinfluencing hashtag hódítása.
-
Egy friss felmérés szerint a megkérdezett ügynökségek 92 százaléka igazolta az influencer marketing hatékonyságát. Ez a terület egyre több e-kereskedő számára is fontossá válik, ezért összegyűjtöttünk néhány alapvető információt, amit a webshoptulajdonosoknak tudnia érdemes róla.
-
Egy jól felépített és kivitelezett influencer marketing kapmánnyal akár 10x-es ROI-t is elérhetünk a hagyományos marketing aktivitásokhoz képest.
E-ker hírszemle
-
Az Instagram azt reméli, hogy a like-ok számának elrejtésével megszűnik a folyamatos versenyhelyzet a posztolók között, amelynek negatív hatásait a felhasználók is egyre jobban érzik.
-
A helyes cél nem a legnagyobb, hanem a megfelelő közönséget elérése - és ez akkor is igaz, ha influencerekkel dolgozunk.
-
Az alapelv egyszerű: minél többen kedvelnek valamit, a vásárlók annál jobban bíznak benne. Kereskedőként célszerű tudatosan építeni erre a jelenségre.
Legfrisebb cikkek
-
Az amerikai marketingszakemberek 84 százaléka hozott létre influencer kampányokat 2017-ben, és a jelek szerint ez a mutató az idén sem fog csökkenni.