elhagyott kosár
-
Tíz vásárlóból hét nem fejezi be az elkezdett vásárlást, és ilyen vagy olyan okok miatt otthagy bennünket az értékesítési folyamat küszöbén, amelynek legyőzése igen frusztráló feladat tud lenni. Számos marketingeszköz kínálkozik a vásárlási folyamatban lévő érdeklődők vevővé konvertálására, ilyenek lehetnek a web push üzenetek, illetve az email marketing.
-
Ha azonosítod oldaladon a hezitáló vásárlókat, egy proaktív chat megoldássál többszörözheted az eladásaidat. Vegyük át a vásárlási folyamat 3 pontját, ahol mindenképp érdemes megszólítani vevőidet!
-
A kosárelhagyás az e-kereskedők számára probléma, ám lehet, hogy a vevők számára a vásárlási folyamat természetes része.
Legfrisebb cikkek
-
A webáruházakban az elhagyott kosarak aránya akár 70% is lehet, de megfelelően kialakított visszahívó kampányokkal átlagon felüli konverziós arányt és jelentős plusz bevételt is elérhetünk.
-
A kosárelhagyások egyik fő oka a regisztrációhoz kötött vásárlás, kereskedőként viszont előny, ha a vásárlóink regisztrálnak. Mi tehát a jó megoldás?
-
E-kereskedőként az elektronikus kommunikáció, az e-mail küldés elkerülhetetlen része a üzletmenetnek, azonban számos lehetőségünk van arra, hogy az e-mailt a vásárlói elkötelezettség, valamint a bevételnövelés szolgáltatába állítsuk.
Legfrisebb cikkek