Skip to content

AdWords

Google Ads: automatikussá vált a helybővítmények hozzáadása
-
Jobban kifejthetjük vásárlóink számára a hirdetett termék tulajdonságait, mert a Google több szöveget enged megjeleníteni a keresőhirdetésekben.
Lehet iskolában tanulni az e-kereskedelmet?
-
Az állami felsőoktatásban és a piacon is számos helyen oktatnak e-kereskedelemmel kapcsolatos ismereteket. Merre érdemes elindulni, ha valaki internetes kereskedelemmel szeretne foglalkozni?
Két módszer az organikus kattintások és az eladások ösztönzésére
-
A meta leírásokat és a kulcsszavakat elvileg mindenki használja - de nem biztos, hogy kellő odafigyeléssel. Íme egy-egy tipp velük kapcsolatban.
7 mód az organikus és fizetett keresési eredmények optimalizálására
-
A hatékonyság érdekében az organikus és fizetett találatok lehetőségeit együtt érdemes kihasználni, mert ez költséghatékonyabb, mintha külön foglalkoznánk a kettővel.
illu_1116_b-2
-
A Google Analytics szerteágazó riport lehetőségeket kínál az alapoktól egészen a kifinomult apróságokig, azonban az implementáció rendszeres ellenőrzése és felülvizsgálata alapvető feltétele annak, hogy valós adatokat kapjunk.
illu_1017
-
Az utóbbi időben több olyan módosítás is történt a keresőóriás hirdetési rendszerében, amelyekre érdemes odafigyelni, ezért összegyűjtöttük őket.
Aktuális hír
-
Az AdWords legújabb hirdetési bővítménye bétaverzióban már fut, hamarosan minden felhasználói fiókban megjelennek az új funkciók.