A Shopify újabb értékesítési csatornával bővíti kínálatát: az Amazon, Facebook, BuzzFeed, Pinterest és sok más felület mellett hamarosan az eBayen is nyithatunk boltot a segítségével.

Hirdetés
Shopify

Az integráció révén azonnal szinkronizálódik az árukészlet, beleértve az árucikkek nevét, leírását, árát és specifikus termékinformációkat. Az eBayen leadott rendeléseket, továbbá a vásárlóktól beérkezett üzeneteket is direktben importálja a Shopify, miáltal valóban egyetlen központi felületen lehet menedzselni mind az eBayen, mind más oldalakon zajló kereskedelmi forgalmat.

Az új csatornát ősszel aktiválja a Shopify és egyelőre csak az Egyesült Államok területén. Ezzel együtt érdemes felkészülni a nemzetköz indulásra, hiszen a megoldással 169 millió aktív vásárlót érhetünk el.

A Shopify szerint kereskedőinek 60 százaléka legalább két értékesítési csatornát használ. A cég ezért továbbra is arra fókuszál, hogy potenciális konkurenseit partnerré tegye, és központi adminisztrációs felületet nyújtson a több helyen üzemelő webshopkhoz.