Lovasi Gábor
A Growww Digital digitálismarketing-ügynökség külső munkatársa, a Kosárérték magazin állandó szerzője.
A szerző cikkei:
-
Az e-kereskedelmi óriáscéggel, a JD.com-mal létesített partnerkapcsolat révén az Egyesült Államokból Kínába történő értékesítés átfutási ideje a jelenlegi 12 hónapról 3-4 hónapra csökkenhet.
-
Számos, a kis- és középvállalkozások marketingtevékenységét támogató tartalommal és fejlesztéssel állt elő az elmúlt hónapokban a már több mint egymilliárd fős aktív felhasználótáborral rendelkező TikTok.
-
A Hootsuite több mint 200 országban végzett kutatása alapján a következő évet 5 trend fogja meghatározni.
-
A videós kommunikáció és kereskedelem iránti igény fokozódásával lépést tartva a Vimeo stratégiai beruházásokkal tör vezető szerepre az üzleti célú videószoftverek piacán.
-
A jelenleg érvényes áfaregisztrációs szabályok komoly veszteségeket okoznak azoknak az e-kereskedelmi vállalatoknak, amelyek a több országban is rendelkeznek raktárkészlettel.
-
Több mint 50 százalékos bevétel-növekedést ért el 2021 Q2-ben a német online divatkereskedő cég, de a DACH régión kívül jelentősek a veszteségek.
-
A Facebook új vásárlási és termékmegjelenítési opciókat vezetve be a csoportokon belül.
-
Napjainkban az e-kereskedelmi vállalkozások csak akkor lehetnek sikeresek, ha személyre szabott vásárlói élményt kínálnak a fogyasztóik számára. Az adatvédelmi szabályozások azonban megnehezíthetik a dolgukat.
-
WhatsApp-csevegésre hívó gomb a vásárlóknak Instagramon, remarketing e-mail a Business Suite-ból és Click-to-Message hirdetés – többek közt ezekkel az újdonságokkal dolgozhatnak majd az üzleti felhasználók a közösségi oldalon.
-
Az autóipar digitális transzformációjáról az omnichannel vásárlási élmény, az autóvásárlás megkönnyítése jut eszünkbe – de mi történik akkor, ha maguk a járművek válnak digitális pénztárcákká?