Kiss Mónika
A Kosárérték e-kereskedelmi magazin SEO szakértője. Az Internet Solutions Kft ügyvezetője, e-kereskedelmi projektek tanácsadója és vezetője, konverzió-optimalizálási tanácsadó.
A szerző cikkei:
-
Az e-kereskedelmi webhelyek legnagyobb kihívása a konverziós arány növelése. Valljuk be, látogatókat szerezni 2020-ban már nem akkora kihívás, viszont ezeket minél nagyobb arányban vásárlókká konvertálni annál inkább.
-
Mi számít magas bounce rate-nek? Hogyan értelmezzük a mutatót? Hogyan javíthatunk az eredményeinken? A cikkben mindhárom kérdésre megtalálod a választ.
-
A webshop oldalsebessége és az eladások között sokkal szorosabb a kapcsolat, mint gondolnád. Ezekre figyelj, és milliókat nyerhetsz!
-
Honnan tudja a böngésző, hogy melyik régióban milyen nyelvi változatát jelenítse meg egy honlapnak? A hreflang megfelelő beállítása a titok.
-
A HSTS nem csak tovább növeli a webhely biztonságát, de gyorsabbá is teszi a webhelyet, ez a kettő pedig kiemelten fontos rangsorolási tényező a böngészők számára. Így használd!
-
Miért nem támogatja tovább a Google a több oldalra bontott listákat? Mit jelent ez a felhasználók és e-kereskedők számára? Cikkünkből minden kiderül.
-
A hibák megismerése az első lépés a javításhoz. Ha SEO szempontból vizsgálod a honlapodat, kezdd a belső linkekkel!
-
A Google újratervezett Search Console szolgáltatása megújult felülettel és új funkciókkal, valamint 16 hónapnyi átfogó adattal hamarosan mindenki számára elérhető lesz.