Skip to content
mm

A szerző cikkei:

Romlik a kiskereskedők helyzete, de kivédhető a csökkenés
-
A KSH adatai szerint januárban a kiskereskedelmi forgalom a decemberi számokhoz hasonlóan csökkent, ám egyes szektorok és kereskedők a nehéz helyzet ellenére tudtak növekedni.
Továbbra is a gyors és személyes ügyfélszolgálat a nyerő
-
Ügyfélszolgálatot üzemeltetni kínnak tűnik, pedig kereskedőként meglepően sok pénzt spórolhatunk, ha ez jól működik – főleg, ha a a visszaküldéseket is megfelelő körültekintéssel intézzük.
A profit továbbra is felülírja a fenntarthatóságot a beszerzési döntéseknél
-
A beszerzéssel foglalkozó dolgozók mindössze 38 százalék nyilatkozta, az ő dolga figyelni a fenntarthatósági szempontokra, szemben azokkal, akik a szerződések teljesítését és a költséghatékonyságot tekintik egyedül fontosnak.
Válasz a ChatGPT-re: jön a Google Sparrow
-
Hamarosan komoly fordulat jöhet a mesterséges intelligencia általunk is megismerhető ágában: a Google mesterséges intelligenciával foglalkozó részlegénél, a DeepMindnál fontolgatják, hogy már idén kiadják a ChatGPT riválisát.
2023-ban egyre fontosabb lesz az ár a vásárlói döntéseknél
-
A 2022-es makrogazdasági kihívásokat követően az olyan tényezők, mint a lassuló gazdaság és a vásárlóerő csökkenése  komoly hatással lesznek 2023-ban a kiskereskedelmi eladásokra – derül ki a Deloitte jelentéséből.
Az e-kereskedők egységes áfaszabályozást szeretnének az EU-ban
-
December 8-án közzétette az Európai Bizottság a digitális áfára vonatkozó javaslatot. A javaslat oka a tech cégek fejlődése és a korszerűsítés: egy frissített áfarendszer létrehozása.
Visszaküldés? Csinálj üzletet belőle!
-
Az ügyféllel vagy potenciális ügyféllel folytatott minden interakció lehetőséget jelent a hosszú távú kapcsolatok kiépítésére, tehát akár hasznot is hozhat, ha áttekintjük és elemezzük a visszaküldési kéréseket.
Fejet hajt az Amazon az Európai Bizottság akarata előtt
-
Végleges megállapodást kötött az Amazon uniós trösztellenes vizsgálatok lezárásáról - írja a Financial Times. A lap szerint az e-kereskedelmi óriás azt is vállalta, hogy növeli a riválisok termékeinek láthatóságát.
Vége még nincs, de már lelassult a Kínai csoda
-
Kína szerepe a teljes e-kereskedelmi szektorban megkérdőjelezhetetlen, ezért bármi történik az ázsiai pártállamban, az hatással van például a magyarországi helyzetre is.
A megfelelő termékleírás és a fenntarthatóság egyre fontosabb
-
Az Ecommerce News Europe által bemutatott kutatás szerint 11%-kal nőtt az előző évhez képest azoknak a válaszadóknak a száma, akik különösen fontosnak tartják a termékleírásokat az internetes vásárlás során.