Látótávolságba került a jövő év egyik legjelentősebb e-kereskedelmi konferenciája, az Ecommerce Expo , melyre 2025-ben is hasznos programokkal és az e-kereskedelmi piac legfontosabb szereplőinek és legjobb szakembereinek előadásaival, illetve részvételével készülnek a szervezők. 

A mai nappal megkezdődött a jegyárusítás a jövő évi Ecommerce Expora. A nyitónapon 40 százalék kedvezménnyel árusított jegyek feljogosítják a vásárlókat arra, hogy 2025. február 27-én a budapesti Lurdy ház konferencia- és rendezvényközpontban a hazai online kereskedelmi szakma krémjével találkozhasson, tőlük közvetlenül (workshopok vagy előadások keretei között) új információkat, tanácsokat és tapasztalatokat szerezhessen. Az Ecommerce Expo 2025-ben azonban már a 0. napon (2025.02.26.) is várja az érdeklődőket – leginkább azokat, akik a nemzetközi piac fókuszú szakmai eladásokra és workshopokra kíváncsiak.

Az Ecommerce Expo melletti érvek a következők:

  • A hazai e-kereskedelem színe-java ott lesz – mindenki, aki számít a magyar e-kereskedelemben
  • Várhatóan több mint 2200 résztvevő
  • 80+ előadás és egyéb program, 120+ élvonalbeli előadó
  • 80+ kiállító – a legjobb e-kereskedelmi szolgáltatók mind egy helyen!
  • A belépőjegy már tartalmazza az After Party belépést is
  • Kiállítói ajánlatok, amellyel több százezret is megspórolhatnak a résztvevők
  • Olyan nagy cégek lesznek ott (előadói és kiállítói bázisban), mint GLS, MPL, ExpressOne, Growww Digital, Shoprenter, Decathlon, Árukereső, BioTechUSA, Alinda, Pepita, stb…

Újdonságok a 2025. évi Ecommerce Expo-n:

  • 0. Nap: A résztvevők 15+ szakmai programon keresztül ismerhetik meg a nemzetközi piacra lépés trükkjeit és kapcsolatot építhetnek a terület szakértőivel, sikeres vállalkozókkal.
  • Több előadás és kerekasztal beszélgetés: Világunk nem fekete-fehér, így az e-kereskedőként meghozott döntéseink se szimplán „jók” vagy „rosszak”. Több előadást és kerekasztal beszélgetést csempésztünk a programba, hogy minél szélesebb perspektívából tudjanak inspirálódni a résztvevők
  • Döntéshelyzetek: A résztvevők élőben megtapasztalhatják, milyen az amikor komoly döntésekről kell gyorsan és azonnal dönteni. A színpadon webáruház tulajdonosok gondolkodnak és döntenek adott kérdésekben.
  • Meetupok egész nap: 1-1 partnerünk által vezetett 50 perces, interaktív beszélgetések bizonyos témakörök feldolgozásával.
  • Koncert, borkóstoló, koktélbár és DJ az After Party-n a jó hangulat érdekében. 🙂
  • Angol nyelvű előadások

Top témakörök:

  • Spirál
    Gazdasági spirál, a tanulás spirálja, innováció és a gazdasági körforgás. A fejlődési spirál abban az időszakban vagyunk, amikor stagnál a piac, van erőforrásunk az előkészítésre, hatékonyságnövelő eszközök bevezetésére, vagy éppen egy új üzleti modell kialakísára, amivel valóban fenn tudjuk tartani a versenyhelyzetünket.
  • Globalizáció és nemzetközi óriások terjeszkedése
    Kell-e nemzetközi piacra terjeszkedni és ha igen, hogyan vágjunk bele? Hogyan vegyük fel a harcot a magyar piacra betörő külföldi nagyvállalatokkal? Mit tanulhatunk a globális piac szereplőitől? Milyen új üzleti modellekkel tudunk szembeszállni a nemzeti szereplőkkel?
  • Mesterséges intelligencia és robotok
    Az AI egyre jobban uralni fogja az életünket. Aki lemarad, az komoly versenyhátrányba kerülhet. De mégis milyen gyakorlati alkalmazásai vannak a mesterséges intelligenciának az e-kereskedelemben?
  • Logisztika

A nagy piaci szereplők fúziója hogyan hat az e-kereskedelem működésére?

Hasznos linkek:

Az Ecommerce Expo social média csatornái:

*A Kosárérték – ahogyan az elmúlt években is – az Ecommerce Expo médiatámogatója.