Látótávolságba került a jövő év egyik legjelentősebb e-kereskedelmi konferenciája, az Ecommerce Expo , melyre 2025-ben is hasznos programokkal és az e-kereskedelmi piac legfontosabb szereplőinek és legjobb szakembereinek előadásaival, illetve részvételével készülnek a szervezők.
A mai nappal megkezdődött a jegyárusítás a jövő évi Ecommerce Expora. A nyitónapon 40 százalék kedvezménnyel árusított jegyek feljogosítják a vásárlókat arra, hogy 2025. február 27-én a budapesti Lurdy ház konferencia- és rendezvényközpontban a hazai online kereskedelmi szakma krémjével találkozhasson, tőlük közvetlenül (workshopok vagy előadások keretei között) új információkat, tanácsokat és tapasztalatokat szerezhessen. Az Ecommerce Expo 2025-ben azonban már a 0. napon (2025.02.26.) is várja az érdeklődőket – leginkább azokat, akik a nemzetközi piac fókuszú szakmai eladásokra és workshopokra kíváncsiak.
Az Ecommerce Expo melletti érvek a következők:
- A hazai e-kereskedelem színe-java ott lesz – mindenki, aki számít a magyar e-kereskedelemben
- Várhatóan több mint 2200 résztvevő
- 80+ előadás és egyéb program, 120+ élvonalbeli előadó
- 80+ kiállító – a legjobb e-kereskedelmi szolgáltatók mind egy helyen!
- A belépőjegy már tartalmazza az After Party belépést is
- Kiállítói ajánlatok, amellyel több százezret is megspórolhatnak a résztvevők
- Olyan nagy cégek lesznek ott (előadói és kiállítói bázisban), mint GLS, MPL, ExpressOne, Growww Digital, Shoprenter, Decathlon, Árukereső, BioTechUSA, Alinda, Pepita, stb…
Újdonságok a 2025. évi Ecommerce Expo-n:
- 0. Nap: A résztvevők 15+ szakmai programon keresztül ismerhetik meg a nemzetközi piacra lépés trükkjeit és kapcsolatot építhetnek a terület szakértőivel, sikeres vállalkozókkal.
- Több előadás és kerekasztal beszélgetés: Világunk nem fekete-fehér, így az e-kereskedőként meghozott döntéseink se szimplán „jók” vagy „rosszak”. Több előadást és kerekasztal beszélgetést csempésztünk a programba, hogy minél szélesebb perspektívából tudjanak inspirálódni a résztvevők
- Döntéshelyzetek: A résztvevők élőben megtapasztalhatják, milyen az amikor komoly döntésekről kell gyorsan és azonnal dönteni. A színpadon webáruház tulajdonosok gondolkodnak és döntenek adott kérdésekben.
- Meetupok egész nap: 1-1 partnerünk által vezetett 50 perces, interaktív beszélgetések bizonyos témakörök feldolgozásával.
- Koncert, borkóstoló, koktélbár és DJ az After Party-n a jó hangulat érdekében. 🙂
- Angol nyelvű előadások
Top témakörök:
- Spirál
Gazdasági spirál, a tanulás spirálja, innováció és a gazdasági körforgás. A fejlődési spirál abban az időszakban vagyunk, amikor stagnál a piac, van erőforrásunk az előkészítésre, hatékonyságnövelő eszközök bevezetésére, vagy éppen egy új üzleti modell kialakísára, amivel valóban fenn tudjuk tartani a versenyhelyzetünket. - Globalizáció és nemzetközi óriások terjeszkedése
Kell-e nemzetközi piacra terjeszkedni és ha igen, hogyan vágjunk bele? Hogyan vegyük fel a harcot a magyar piacra betörő külföldi nagyvállalatokkal? Mit tanulhatunk a globális piac szereplőitől? Milyen új üzleti modellekkel tudunk szembeszállni a nemzeti szereplőkkel? - Mesterséges intelligencia és robotok
Az AI egyre jobban uralni fogja az életünket. Aki lemarad, az komoly versenyhátrányba kerülhet. De mégis milyen gyakorlati alkalmazásai vannak a mesterséges intelligenciának az e-kereskedelemben? - Logisztika
A nagy piaci szereplők fúziója hogyan hat az e-kereskedelem működésére?
Hasznos linkek:
Az Ecommerce Expo social média csatornái:
- a Facebookon
- az Instagramon
- a TikTokon
- a Linkedinen
- a Youtube-on
*A Kosárérték – ahogyan az elmúlt években is – az Ecommerce Expo médiatámogatója.