Idén a Digital 1to1 is virtuális lesz

Idén a Digital 1to1 is virtuális lesz

Újabb e-kereskedelmi szakmai esemény költözött a online térbe, ugyanis a E-commerce Nation (ECN) a Digital 1to1 találkozóját a járványhelyzetre való tekintettel rendhagyó módon, Virtual 1to1 néven virtuálisan rendezi meg június 16-án és 17-én.

Az esemény (bár a szervezők a weboldalon hatalmas “event is dead” felirattal hangsúlyozzák, hogy ezt ne is hívjuk annak) érdekességét pont az adja, hogy a klasszikus “(sales)előadások, kiállítók, büfé-networking” felépítés helyett a hangsúlyt itt a személyes, egy-az-egyben beszélgetésekre helyezik. A szakma különböző szegmenseiből érkező vezetőinek itt szervezetten nyílik lehetőségük beszélgetni egymással: a találkozók összeszervezését a csapat biztosítja az alapján, hogy a résztvevők milyen adatokat adtak meg magukról. Ezzel azt próbálják elősegíteni, hogy olyan emberek tudjanak megismerkedni és üzletet kötni, akiknek pont a másik fél tud segíteni a problémáin. Természetesen azért helyet kapnak a konferenciák és kiscsoportos beszélgetések, valamint lesz lehetőség networkingre is egy-egy “virtuális kávé” keretén belül. Az egyedülálló találkozó az “esemény” helyett a Hive (kaptár) nevet kapta.

A spanyol alapítású, de mára több európai országban jelen lévő, 5 online magazint üzemeltető E-commerce Nation célkitűzése saját bevallása szerint az, hogy alapvető találkozási pontot, megfelelő eszközöket és tudást biztosítson minden olyan e-kereskedő számára, aki képezni akarja magát, és fejlődni szeretne. Évente több ilyen alkalmat szerveznek Spanyolország-szerte különböző helyszíneken, de a jelenlegi helyzetben bizonytalan ideig az e-kereskedelem szinte összes szakmai eseményét elhalasztották vagy törölték, ahogy erről korábban beszámoltunk.

Digital 1to1 helyett Virtual 1to1

Mivel ezt a fajta “találkozást” gond nélkül le lehet bonyolítani online is, a szervezők természetesen átalakították azt virtuális eseménnyé, amit a legelső 100 százalékig online európai e-kereskedelmi találkozóként hirdetnek. A résztvevők száma a tervek szerint több mint 150 lesz, akik 60%-ban a márkák, az e-kereskedők, és a piacra belépni szándékozó kereskedők közül kerülnek ki, 40%-ban pedig a szolgáltatói szektort képviselik. Az esemény a márkák képviselői és a kereskedők részére ingyenes, de a szolgáltatók számára is flexibilis fizetési konstrukciót kínálnak a részvételért.

A találkozó tematikája természetesen a járványhelyzet miatt megváltozott piaci környezetre adható lehetséges válaszok körül forog. A szervezők három kategóriába sorolják a cégeket ebből a szempontból: akik már találtak új lehetőségeket, akik épp belső munkával készülnek a járvány utáni időszakra, és akiknek még tanulniuk kell azt, hogyan építsék újra magukat. Minden résztvevőnek személyre szabott, előre tervezett menetrendet állítanak össze egy erre fejlesztett szoftver segítségével, hogy a lehető legmegfelelőbb beszélgetőpartnerek tudjanak találkozni és segíteni egymásnak.

A virtuális találkozásokat a zavartalan működés érdekében technikailag két különálló platform szolgálja majd ki: az egyiken kizárólag a személyes beszélgetések fognak zajlani, míg a másikon a konferenciák, csoportos beszélgetések és az egyéb kommunikáció bonyolódik majd.

A találkozóra ezen a linken várják a jelentkezőket: https://www.digital1to1.com/en/

mm
Buzás Attila

Újságíró, webhosting szakértő, a Kosárérték E-kereskedelmi magazin szerkesztője

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!