A Webshippy a TV2 és a Book24 korábbi vezérigazgatójával erősít

Webshippy

Simon Zsolt, a TV2 Csoport volt társtulajdonosa, International Head of Marketplace pozícióban folytatja karrierjét a Webshippynél.

Az ismert szakember 25 évet töltött el a reklám-, és médiaiparban, a kilencvenes években részese volt a hazai médiaügynökségi piac formálódásának. Megalapította, majd tíz évig vezette Magyarország legnagyobb multinacionális médiaügynökségét.

A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnökeként nagyban hozzájárult a reklám és marketing szakma hazai fejlődéséhez. Dolgozott a nemzetközi Vöröskeresztnél médiaigazgatóként és vezérigazgatóként irányította a Book24 online webáruház átszervezését.

Szakmai sikerekben gazdag pályafutásának következő lépéseként, 2022 év elején csatlakozott a Webshippy csapatához és kiemelt szerepet vállalt a Webshippy Marketplace további terjeszkedésében.

„Hatalmas kihívásnak tartom, hogy a Webshippy piacvezető e-logisztikai fejlesztései és szolgáltatásai révén a Webshippy Marketplace hazai és nemzetközi bővülését irányíthatom és koordinálhatom. Ahogy a 90-es évek középen jelen voltam a reklám- és médiaipar kialakulásánál, most nagyon örülök, hogy az e-kereskedelem fejlődésében vállalhatok szerepet” – mondta Simon Zsolt.

Hatalmas lehetőség: piactér alapú kereskedelem webáruházaknak

„Az e-kereskedelmi piac komoly változáson megy keresztül. Globális trend, hogy egyre több webáruház kereskedik virtuális készletekkel, termékeiket online nagykereskedésekből szerzik be, a házhozszállítást e-logisztikai központokra bízzák. A piactéralapú kereskedelem hatalmas lehetőség webáruházaknak kínálatuk bővítésére és új, határokon átívelő online nagykereskedelmi csatorna gyártóknak, disztribútoroknak” – tette hozzá a szakember.

Szélesebb választék, világszínvonalú kiszolgálás

A Webshippy Marketplace egy digitális nagykereskedelmi piactér, ami a Webshippy által biztosított világklasszis fulfillment szolgáltatással a háta mögött lehetővé teszi, hogy a gyártók és beszállítók akár több tízezer webshophoz tudják eljuttatni a termékeiket. Ezzel a webshopok több ezer, tízezer, de akár több százezer minőségi, top márkás termékhez juthatnak hozzá nagyker áron, amit a Webshippy, akár már aznapi kiszállítással eljuttat az ügyfeleikhez.

A webshopnak csak pár kattintás, és már tudja is értékesíteni a beszállítók és gyártók termékeit, anélkül, hogy készletet vásárolna. Így az értéklánc minden résztvevője növelni tudja bevételeit, és a vásárlók szélesebb palettából választhatnak egy világszínvonalú kiszolgálás mellett.

mm
Kosárérték

E-kereskedelmi magazin - hasznos információk kezdő, haladó és profi e-kereskedőknek.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!