A ChatGPT, jelentős előnyt nyújthat a kis- és középvállalkozásoknak, segítve a működés hatékonyságát. Automatizálható vele az adminisztráció, például ügyféllevelek kezelése, kimutatások készítése vagy termékleírások írása. A webshopok számára személyre szabott ajánlatokat és jobb ügyfélélményt kínálhat, miközben optimalizálja a készletkezelést és az ügyfélszolgálatot. Az MI alkalmazása versenyelőnyt jelent a piacon.
Continue readingIgaz mese az ügynökségről, mely megtalálta az e-kereskedelem szent grálját
A Forbes magazin amerikai száma nemrégiben közzétette a 2024-es év legjobb webdizájn vállalatait rangsoroló éves listáját. A Digital Silk nevű, teljes körű online szolgáltatásokat kínáló new yorki cég tarolt. Az ügynökségről jó tudni azt is, hogy az e-kereskedelmi díját leginkább a cég B2C és B2B területen kifejtett teljesítményéért kapta.
Continue readingMiért olyan fontos, és tényleg szükséges-e az ügyfél bevonása?
Minden sikeres vállalkozás elméletileg tudja, hogyan kell elköteleznie és megtartania a vásárlóit. De az ügyfél kezelése nem könnyű feladat, különösen, ha valaki még csak egy induló vállalkozás tulajdonosa! Ahhoz, hogy egyedi élményt nyújtsunk e-kereskedelmi márkánkról, meg kell terveznünk és sikeresen végre is kell hajtanunk néhány ötletes elköteleződési stratégiát.
Continue readingVitatható, de ettől még hasznos ráhirdetni a versenytársak termékeire irányuló keresésekre
Régi vitatémája az online hirdetéseknek, hogy a cégek reklámjai akkor is megjelenhetnek az online keresési találatok között, amikor a felhasználó a versenytársak termékére keres rá. A Google lazán kezeli ezt a lehetőséget, sok vállalat igyekszik kifejezetten élni vele. A felhasználó szempontjából hasznos lehet, ha összehasonlítható találatok kerülnek elé.
Continue readingA próbálgatások korának vége, jöhet a nyílt forráskódú mesterséges intelligencia
A kisebb webáruházaknak komoly kihívást jelenthet a mesterséges intelligencia valamilyen modelljének alkalmazása tevékenységükben, ám ha nem is teszik ezt, akkor sem kerülhetik el, hogy szembe találkozzanak az MI-vel. Például az a veszély fenyegeti őket, hogy lemaradnak a mesterséges intelligenciával támogatott internetes keresések találati listáiról.
Continue readingHogyan és melyik weboldal készítő rendszert érdemes választani kkv-ként?
Az induló vállalkozásoknak alapból három weboldal készítő programot szokás ajánlani, ezek a Wix, a Webflow és a Shopify. Mindhárom platform előnye, hogy gyorsan és költséghatékonyan készíthetsz professzionális weboldalakat technikai ismeretek nélkül is. Mielőtt döntesz, alaposan gondold át, milyen funkciókra van szükséged, és válaszd azt a megoldást, amely hosszú távon is segíti vállalkozásod növekedését.
Continue readingMűködhet a Mohamed-ötlet az ecommerce piacon a protekcionizmus ellen
Az Egyesült Államok és Kína között kirobbant vámháború kezdete óta a világ belépett a deglobalizáció korába. Erre rátett egy lapáttal a covid, ami szétzilálta a korábban kiépült beszállítói láncokat, és az Ukrajna ellen indított orosz invázió, ami a hidegháborúhoz hasonlóan tereli táborokba a világ országait. Az e-kereskedők keresik a választ az új helyzetre. Teljesen hihetetlen, de a Mohamed-mondóka lehet egy jó megoldás alapötlete.
Continue readingMégis: miért fontosak a Metaadatok?
Amikor a cégek arra gondolnak, hogy tartalommarketing stratégiájukat a megfelelő kurrens SEO-gyakorlatokhoz igazítsák, gyakran főként olyan kulcsszavak használatára összpontosítanak, melyek keresési gyakorisága ugyan nagy, viszont alacsony versenypozícióval rendelkeznek. Sokan azonban végül elhanyagolják a metaadatok jelentőségét, ami negatív hatással lehet a SEO-erőfeszítéseikre.
Continue readingÚj módszereket javasolnak a visszaküldésekre a visszáru specialistái
Egyre nagyobb gondot okoznak az online kereskedőknek a visszaküldött áruk, amelyek mennyisége és értéke évről évre nő. Az elmúlt évben elkezdtek szaporodni azok a vállalkozások, amelyek az eladók megbízásából kezelik a szervezett visszaküldéseket (ez az ún. return ). Tapasztalataik alapján kitaláltak néhány módszert a probléma kezelésére, amikkel az eladók és a vevők is jól járnak.
Continue readingA vásárlói hűség eszközeivé is tehetők a csomagautomaták
A „meg nem érkezett csomag” okozta bosszúság, vagy a rugalmatlan kézbesítési opciók könnyen alááshatják a vásárlói elégedettséget, ami jelentős veszteséget hozhat a kereskedők számára. Ebben a kihívásokkal teli környezetben a csomagautomaták forradalmasíthatják a vásárlói élményt, miközben hatékony eszközként szolgálhatnak a lojalitás növelésére.
Continue reading