YouTube
-
Maximalizáld a weboldalad keresési láthatóságát az on-page SEO-val! Ismerd meg azokat az általad jól kontrollálható tényezőket, amelyek hatással vannak a webhely rangsorolására, a tartalomoptimalizálástól kezdve az oldal sebességén át a mobilbarát megjelenésig!
-
Az SGE - a Google legújabb találmánya - különböző MI-alapú technológiákat használ, többek között természetes nyelvi feldolgozást, gépi és mélytanulást. A keresőmotornak ez lehetővé teszi például, hogy jobban megértse a felhasználói keresési lekérdezéseket. Polaritásváltás jön a SEO világban?
-
Három éve annak, hogy 2021 közepén az Instagram bejelentette, hogy „többé nem egy fotómegosztó platform csupán”. Ez az átalakulás elsősorban a rövid videókra és az Instagram Reels bevezetésére összpontosított, hogy versenybe szálljon a kínai ByteDance TikTok-jával.
Legfrisebb cikkek
-
A 2020-ban Indiában debütáló YouTube Shorts nem titkolt célja, hogy a Snapchat által kitalált, majd a TikTok-on és Instagram Reels-en csúcsra járatott, rövid videós tartalmak piacára betörjön.
-
A Shopify legújabb modulja, a YouTube Shopping mind a tartalomkészítők, mind a kereskedők számára lehetőséget teremt, hogy kiaknázzák a két platform közötti szinergiákat.
-
Az óriáscég hirdetési üzletága több bevételt termelt éves szinten, mint a cég fizikai üzletei ezzel többet ért el a hirdetésekből, mint a YouTube.
E-ker hírszemle
-
Elterjedt tévhit, hogy a platform legnagyobb forgalmát a keresősáv generálja, pedig a YouTube felmérései alapján a forgalom túlnyomó része az ajánlórendszernek köszönhető.
-
A YouTube-on a tartalom mellett az is fontos, hogy a platform keresőmotorja által előnyben részesített anyagokat készítsünk.
-
A nagy videós platformok közül utolsóként úgy tűnik, végre a YouTube-ra is megérkeznek a megvásárolható termékajánlatokat tartalmazó videók.
Legfrisebb cikkek
-
Még inkább vásárlásra buzdító, kifejezetten e-kereskedőket megcélzó hirdetési formátummal rukkol elő a YouTube.