Skip to content

VISA

462551403_597870842686833_7218408519482700823_n
-
Egy modern online áruház számára a biztonság ma már nem csupán előny, hanem alapkövetelmény. Kockázat, amit megbízhatóan kezelni kell tudni. Az e-kereskedelemi szereplők nagy mennyiségű érzékeny adatot kezelnek – a fizetések feldolgozásától a személyes információkig –, és ez egyben azt is jelenti, hogy egyben vonzó célpontot jelentenek a hackerek számára is. Egy friss elemzés mégis a webhelyek 92,4 százalékán talált rosszindulatú, gyanús vagy aggasztó biztonsági problémákat.
461113274_1925112614657169_4201842414003919744_n
-
Idén nyáron a hazai webshopok négy százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat, hogy mintegy ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma. Ez is kiderült a Visa támogatásával készült friss Shoprenter kutatásból.
előfizetéses
-
Hogyan betonozzuk be a kapcsolatunkat a vásárlóinkkal? Erre is megfelelő eszköz lehet az előfizetés! Legalábbis ezt állítja Wolf Gábor, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője és a Marketing Commando vezetője, aki saját vállalkozását, a gotomarketinget is előfizetéses modellben működteti. A marketing szakembert a saját tapasztalatairól kérdeztük.
vep
-
Egyre több kereskedő ismeri fel az előfizetéses modellel járó előnyöket: növekvő bevétel és profit, kiszámítható működés, hűséges visszatérő vásárlók stb. De hogyan és mire érdemes elsőre odafigyelni? Erre a kérdésre próbáltunk meg kimerítő választ adni.
Humanize előfizetésés modell
-
Az előfizetéses modell évente 50 százalékot meghaladó mértékben bővül a globális e-kereskedelemben, míg Magyarországon (az alacsony penetráció miatt) ennél akár is nagyobb növekedés lehetséges. A Vevőből Előfizető Program e trend kiaknázásáról szól.
thunes_krea01
-
A francia szlengben a pénz (thunes) a neve annak a már 900 millió dollárt érő startupnak, amely drasztikus változást hozhat a nemzetközi B2B pénzforgalomban.
A VISA invesztál a LISNR -be
-
Stratégiai befektetéssel szállt be a LISNR mobiltárca-fejlesztőbe a Visa. A Cincinnati székhelyű cég olyan megoldást fejleszt, amely ultrahangos technológiát használ az adattovábbításra, és nem kizárólag fizetésre használható mobiltárcaként, hanem fájlok küldésére is. A fejlesztők és befektetőik szerint az új rendszer annyira jó, hogy könnyedén felveszi a versenyt a Google Pay és az Apple Pay által is használt NFC-vel.
Új B2B fizetési megoldás a Visától
-
Az amerikai hitelkártyaóriás nemrégiben hirdette meg Visa Ready programját, amely új környezetet teremthet az üzleti partnerek közötti e-kereskedelmi megoldásoknak.