Új B2B fizetési megoldás a Visától

Új B2B fizetési megoldás a Visától

Az amerikai hitelkártyaóriás nemrégiben hirdette meg Visa Ready programját, amely új környezetet teremthet az üzleti partnerek közötti e-kereskedelmi megoldásoknak.

Egy olyan keretrendszerről van szó, amelynek célja, hogy a Visa B2B platformja egyszerűen, gyorsan és hatékonyan alkalmazható legyen mindenki számára. A program támogatja a cég üzleti fizetési megoldásainak integrálását, és gondoskodik róla, hogy a működés megfeleljen a vállalat szabványainak és a piacra lépés követelményeinek.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a programban részt vevő vállalatok számára könnyebbé válik olyan új eszközök, szoftverek és más megoldások bevezetése, amelyek képesek Visás fizetések indítására és fogadására. Ezáltal zökkenőmentesebb lesz a virtuális kártyák kezelése, a fizetések menedzselése, ellenőrzése és automatizálása, illetve az adatelemzés.

A résztvevők hozzáférést kapnak a Visa fejlesztői platformjához és eszközeihez, így az innovatív üzleti fizetési megoldások fejlesztése hatékonyabbá válik. A partnerek webes és más marketingfelületeiken természetesen szerepeltetik majd a Visa Ready logóját.

A programba elsőként csak stratégiai partnerei egy szűk körét vonja be a Visa, amely a későbbiekben új vizek felé is vitorlát bontana. A vállalat komoly lehetőséget lát a mobilfizetés, az Internet of Things és a felhőalapú pénzügyi szolgáltatások területén is.

A Visa egyébként nincs egyedül a próbálkozással: több versenytársa dédelget hasonló terveket. Kínában az Alibaba-csoporthoz tartozó AliPay ugyanezzel az elképzeléssel indult el, az amerikai Amazon e-kereskedelmi óriásvállalat pedig szintén készen áll egy hasonló rendszer bevezetésére.

A hagyományos hitelkártyás cégek igyekeznek újabb és újabb innovációkkal előrukkolni, hogy versenyben maradjanak az internetes fizetések terén őket egyre erősebben szorongató telekom vállalatokkal, szoftvercégekkel és más szolgáltatókkal. Pontosan ezt láthatjuk most a Visa esetében is: a mamutcég igyekszik a hagyományos hitelkártyák mellett a korszerű online fizetési megoldások terén is élenjáró lenni.

Ha hasznosnak találtad, oszd meg másokkal is!
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Tweet about this on Twitter
mm
Zentai András

Kommunikációs szakember, marketing-tanácsadó, social media manager, a Kosárérték.hu állandó cikkszerzője.