tippek
-
A célközönségünk mindig szeret számára releváns, érdekes és hasznos tartalmakat fogyasztani. A tavasz számos apropót ad ilyen tartalmak gyártásához.
-
A Shopify egyaránt megoldást kínál az egyetlen terméket értékesíteni kívánó magánemberektől kezdve a nagy volumenben kereskedő nagyvállalatokig. Persze ehhez a megfelelő szolgáltatáscsomagot kell választani.
-
Eszközök, melyekkel gyorsan, kényelmesen és kreatívan készíthetjük el, illetve publikálhatjuk az Instagram Story-ba szánt tartalmainkat.
Legfrisebb cikkek
-
Mielőtt kiválasztunk egy fulfillment céget a logisztikai feladataink ellátására, érdemes alaposan megvizsgálni, mit és milyen formában tudnak nyújtani nekünk.
-
Kevés dolog hívja fel jobban a figyelmet egy termékre, mint egy videó. Összegyűjtöttük, mire érdemes figyelni, ha webáruházunk számára egy terméket reklámozó videót készítenénk.
-
Az LTV számítással, a demográfiai adatokkal, és a piaci összehasonlításokkal újabb hasznos információkhoz juthatunk a látogatóinkról, vásárlóinkról.
E-ker hírszemle
-
A Facebook hirdetés hatékony, a kampányokat kezelni viszont egyre összetettebb feladat. Összegyűjtöttünk 6 olyan felhasználási módot, amit e-kereskedőként érdemes alkalmazni.
-
Nem elég, ha a Kapcsolat oldalunk csak egy emailcímet vagy egy egyszerű űrlapot tartalmaz. Összegyűjtöttünk néhány tippet, hogyan érdemes kialakítani ezt a felületet.
-
Az e-mail marketing a mai napig nagyon hatékony eszköz, de a legtöbbet akkor tudjuk kihozni belőle, ha automatizáljuk a levelek kiküldését. Nézzük, hogyan!
Legfrisebb cikkek
-
Számos weblapon találunk bemutatkozó oldalt. Érdemes-e ilyet készíteni egy webáruház esetében, és ha igen, mi legyen rajta?