Skip to content

tartalommarketing

455145336_3002290393246673_6723856367528665684_n
-
A deepfake-ben fejlett mesterséges intelligenciát használnak arra, hogy arcokat és emberi beszédet helyezzenek el egy-egy videón úgy, hogy azok teljesen hitelesnek tűnjenek. Bár maga a technológia első pillantásra lenyűgöző, komoly aggodalomra ad okot a benne rejlő visszaélések lehetősége.
433004866_392393137066228_7907758811951258278_n
-
2024 nagy kérdése lesz, hogy sikerül-e a generatív AI forradalmat valódi üzleti eredmények nyelvére lefordítani és a rohamtempóban fejlődő iparág fejlesztései utat találnak-e a végső fogyasztókhoz, vagy a vállalati szektor szereplőihez. Megnéztük, mennyire pontosan tudják a különböző AI-ok, hogy mi és mit is csinál a Kosárérték.
429592560_391233060518273_8001985799179882472_n
-
Mi mindenre lehet hasznos a mindmap? Tervezd meg a vállalkozásod folyamatait mindmap-ben! Használd a vásárlóid user journey-jéhez, hogy jobban megértsd őket és hatékonyabb marketinget tudj építeni számukra!
GT_6
-
A szabadon elérhető Google Trends legfontosabb szolgáltatása, hogy folyamatosan elemzi és vizualizálja a Google keresési trendeket. De emellett képes az aktuálisan felkapott keresésekről is tájékoztatni. Csak annyi kell hozzá, hogy jól kell tudni használni.
generativ-ai-marketing-krea01
-
“A generatív AI és a tartalommarketing jövőbeli kapcsolata egy izgalmas és ígéretes terület a digitális világban..." - így kezdi a választ a ChatGPT. A mondatok bár gördülékenyek, tartalomban van még hová fejlődni.
Digitális stratégia élesben VI.: Így vágj neki az exportnak – Tartalommarketing és tartalmi ökoszisztéma
-
A cikk célja egy holisztikus szemlélet kialakítása, hogy a tartalommarketing szó hallatán ne csak egy blogbejegyzésre gondoljunk.
Hogyan juss el több emberhez Facebookon? Így futtasd fel az oldaladat!
-
Habár a TikTok nagyon feljött, a Facebook még mindig az egyik legjobb hely arra, hogy a vállalkozásodat és a márkádat megismertesd a közönséggel. Ehhez adunk most 8 tippet.
Így működik az organikus tartalommarketing a TikTokon
-
A TikTokon bárkinek lehet több százezres elérése egy jól eltalált videóval – ha az algoritmus is úgy akarja. Ezt pedig marketingesként hiba nem kihasználni.
Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?
-
Az internet világában a változás szinte mindig jó, mert felkelti a figyelmet, az alábbi lista pedig jó ötleteket adhat ahhoz, min lehetne változtatni a tartalmak készítésekor.
Így segítheti a SERP a hatékony tartalommarketinget
-
A találati listák lehetőségeinek kihasználásával és jól kigondolt stratégiával több forgalmat irányíthatunk az oldalunkra, ahol a felhasználók rendszeres vásárlókká válhatnak.