Skip to content

találati lista

Máris változtat a Google a nemrég bevezetett Page Experience mutatóin
-
A 2021 júniusi Page Experience update-tel bevezetett jelentésből kiveszik a Safe Browsing (Biztonságos böngészés) szignált, ami az oldalak rangsorolásában sem játszik majd szerepet.
Így segítheti a SERP a hatékony tartalommarketinget
-
A találati listák lehetőségeinek kihasználásával és jól kigondolt stratégiával több forgalmat irányíthatunk az oldalunkra, ahol a felhasználók rendszeres vásárlókká válhatnak.
Helpful content update: a Google egyre inkább elvárja a hasznos tartalmakat
-
A Google végre bejelentette annak a szabályrendszernek az élesítését, amely a régóta nyugdíjba küldött, de gyakorlatilag semmilyen egységes szabállyal nem felváltott PageRank helyébe lép.
6 tipp a tartalmaid eredményes optimalizálásához
-
Oldalaink találati pozícióit az új weboldalak megjelenése, a versenytársak keresőoptimalizálási erőfeszítései, vagy egy frissítés az algoritmusban mind-mind befolyásolhatja. Mit tehetünk a korábbi helyezésünk visszaszerzése érdekében?
Kattintásnövelési eszközök a találati listában
-
Megmutatjuk, hogyan lehet vonzóvá tenni a webshopunk linkjeit a Google találati listájában.
Így segítheti a SERP a hatékony tartalommarketinget
-
Minden webáruház egyik legfontosabb felülete a keresés után megjelenített találati lista. Íme néhány tipp, hogy optimalizáljuk a maximális konverzió érdekében.
Két módszer az organikus kattintások és az eladások ösztönzésére
-
A meta leírásokat és a kulcsszavakat elvileg mindenki használja - de nem biztos, hogy kellő odafigyeléssel. Íme egy-egy tipp velük kapcsolatban.
10 javaslat a webáruház kereső mezőjének optimalizálására
-
Hiba lenne lebecsülni a webáruházon belüli keresés szerepét: egyes termékkategóriák esetében akár bevétel 80%-a is származhat a keresőt használó látogatóktól.
AMP: gyorsíthatunk-e vele a webshopunkon?
-
Az AMP egy érdekes és előremutató kezdeményezés, azonban jelenleg még erős korlátozásokkal.