mobile first
-
Ahhoz, hogy az oldalunkat a Google algoritmusai kedvezően rangsorolják, mindenképp mobilra kell optimalizálnunk. De pontosan mire kell odafigyelni?
-
Júliustól minden új weboldalt mobilos nézet alapján indexálnak, mert a keresőóriás is felismerte, hogy a jövő az okostelefonoké. Teszteltünk néhány hazai webáruházat, hogy hogyan teljesítenek a Google hivatalos mobile-first tesztjén.
-
A 2019-es év a divatcikkeket árusító e-kereskedők életében sok változást hozott. Listába rendeztük a legizgalmasabbakat. Olvass tovább!
Legfrisebb cikkek
-
2019-ben hazánkban is élre törhet a mobil vásárlások száma? Az elemzők a nyugat-európai piacokon az előző évhez képes 66%-os növekedést jósolnak, csak az a kérdés mikor kezdjük mi is követni a trendet.
-
A Google korábbi ígéretének megfelelően egyre nagyobb arányban indexeli a világ weboldalait a mobil verziójuk alapján. Könnyen ellenőrizhetjük, hogy a saját webáruházunk vajon beleesik-e már ebbe a körbe.
-
A Lighthouse a Google egyik ingyenes, nyílt forráskódú és automatizáltan is használható elemző eszköze, amely segítségével a webáruházak fejlesztői, üzemeltetői folyamatosan monitorozhatják az oldalak betöltési sebességét és optimalizálását.
E-ker hírszemle
-
A Kosárérték kutatása alapján a magyar webáruházak 84%-a mobil eszközökre megfelelően optimalizált, azonban csupán 52%-a biztonságos. A Google idei változásai jelentős hatással lesznek a rangsorolási algoritmusokra, ezáltal webshopok forgalmára és eredményére is.
-
A Google algoritmusában újabb változás érkezik, még hangsúlyosabbá válik az oldalak mobil eszközökön mérhető betöltési sebessége.
-
A mobil eszközökön tapasztalható élmény folyamatosan javul, ezáltal az asztali gépek értékesítési előnye csökken, de az okostelefonok lemaradása a jövedelmezőség tekintetében még mindig jelentős.
Legfrisebb cikkek
-
A Google algoritmusa folyamatosan változik, hol kisebb, hol nagyobb mértékben, most újra a mobileszközök kezelése lesz terítéken: 2018-ban érkezik a mobile-first index.