kosárelhagyás
-
Friss kutatások szerint 2024-ben a kosárelhagyások átlagosan 70 százalékosak. Ez azt jelenti, minden tíz megkezdett vásárlásból mindössze három végződik fizetéssel. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, mi áll a kosárelhagyás mögött, és megvalósítható stratégiákat kínálunk a konverzió növelésére.
-
A kosárelhagyások komoly elmaradt bevételt jelentenek az e-kereskedelmi piac valamennyi szereplőjének. Cikkünkben sorra vesszük a jelenség leggyakoribb okait, és azt is bemutatjuk, hogyan ösztönözhetjük a vásárlókat a vásárlás folytatására.
-
Az e-kereskedelem világa helyenként mindent vagy semmit játék lehet, amelynek egyik tökéletes példája a félbehagyott rendelés.
Legfrisebb cikkek
-
Tíz vásárlóból hét nem fejezi be az elkezdett vásárlást, és ilyen vagy olyan okok miatt otthagy bennünket az értékesítési folyamat küszöbén, amelynek legyőzése igen frusztráló feladat tud lenni. Számos marketingeszköz kínálkozik a vásárlási folyamatban lévő érdeklődők vevővé konvertálására, ilyenek lehetnek a web push üzenetek, illetve az email marketing.
-
A tartós kosár az aktuális munkamenetnél tovább tárolja a benne elhelyezett árucikkeket, és kényelmi szolgáltatásokat is nyújt.
-
A kosárelhagyás az e-kereskedők számára probléma, ám lehet, hogy a vevők számára a vásárlási folyamat természetes része.
Legfrisebb cikkek