hirdetés
-
Régi vitatémája az online hirdetéseknek, hogy a cégek reklámjai akkor is megjelenhetnek az online keresési találatok között, amikor a felhasználó a versenytársak termékére keres rá. A Google lazán kezeli ezt a lehetőséget, sok vállalat igyekszik kifejezetten élni vele. A felhasználó szempontjából hasznos lehet, ha összehasonlítható találatok kerülnek elé.
-
Az affiliate nem a bölcsek köve a marketing számára, de ha jól használjuk, rendkívül hatékony konverziónövelő eszköz lehet a marketingmixben. Ehhez kínálunk most szakértő segítséget!
-
Elszaporodtak az interneten az AI generálta olyan híroldalak, amelyek kéretlenül is beszívják a nagy cégek hirdetéseit. És van már jó néhány olyan híroldal, aminek a hitelessége megkérdőjelezhető.
Legfrisebb cikkek
-
Az óriáscég hirdetési üzletága több bevételt termelt éves szinten, mint a cég fizikai üzletei ezzel többet ért el a hirdetésekből, mint a YouTube.
-
A a DisplayNOW a kis- és közepes vállalkozások számára egyszerűsíti le radikálisan az onlinemédia-hirdetések vásárlását és -kampányok indítását.
-
A legnagyobb közösségi portál szigorú hirdetési szabályokat alkalmaz, amit néha akaratlanul is könnyű megsérteni. Hogy működik ez a rendszer és mire számíthatunk a jövőben?
E-ker hírszemle
-
Ahogyan a Facebook, a Google is kötelezően megköveteli majd a hirdetők személyazonosságának igazolását számos hirdetési kategóriánál.
-
Már a beszélgetéseink alapján is célozza a Facebook a hirdetéseket? Vannak, akik elképzelhetetlennek tartják, sokan azt mondják, már saját maguk is tapasztalták. De mi állhat a jelenség mögött valójában?
-
Szorul a hurok a Facebook körül, de hogy milyen hatással lehet mindez a Facebookon hirdető további cégek aktivitására és marketing költéseire, az még kérdéses.
Legfrisebb cikkek
-
A magára valamit adó digitális marketingszakember esküszik a pontos és valós adatok szükségességére. Az e-kereskedőnek is szüksége van a pontos és valós adatokra, hiszen az üzleti döntéseket csak ezek alapján tudja helyesen meghozni, és azt is így tudja eldönteni, átveri-e az ügynöksége, vagy kontár-e a hirdetésmenedzsere.