bevétel
-
Idén is nagy érdeklődés övezte a Glamour-napokat, számos kereskedő nagy sikerről számol be, ám akadnak csalódott cégek is.
-
A növekedés két számjegyű volt 2017-ben, és az idén valószínűleg gyorsulni fog.
-
A fizetős csoportok egyelőre kísérleti jelleggel működnek és jellemzően exkluzív tartalmakat, illetve tanácsadást nyújtanak.
Legfrisebb cikkek
-
A Google Analytics rendelkezik egy kifejezetten a webáruházak folyamatainak mérésére szolgáló modullal, melyet mindenképpen érdemes beüzemelni és használni.
-
Az Amazonnak hosszú évekig kellett győzködnie a befektetőket, hogy tartsanak ki a cég mellett, és higgyenek a hosszú távú növekedési terveikben, azonban úgy tűnik ennek az időszaknak már vége. A tavalyi évben 177,9 mrd dollár bevételt és 3,03 mrd dolláros profitot értek el.
-
Folytatódik-e a fellendülés? Kis Gergelyt, az eNET Internetkutató egyik alapítóját arról kérdeztük, hogyan látja az e-kereskedelem mögöttünk és előttünk álló évét.
E-ker hírszemle
-
A tavalyi ünnepi szezon visszafogottabbra sikerült az e-kereskedőknek, mint a megelőző évben. Az eNET friss felmérése a számokon túl az okokat is bemutatja.
-
A mobil eszközökön tapasztalható élmény folyamatosan javul, ezáltal az asztali gépek értékesítési előnye csökken, de az okostelefonok lemaradása a jövedelmezőség tekintetében még mindig jelentős.
-
Az Országos Kereskedelmi Szövetség szerint a vártnál is nagyobb lehet az internetes vásárlások részaránya az adventi hetekben.
Legfrisebb cikkek
-
A Wolfgang Digital friss kutatása, melyben 143 millió internetes vásárlási folyamatot elemeztek, segíthet megállapítani, hogy üzletünk jól vagy rosszul teljesít a nagy átlaghoz képest.