Skip to content

bevétel

Egyre több webáruházban érhetők el a Glamour-napok akciói
-
Idén is nagy érdeklődés övezte a Glamour-napokat, számos kereskedő nagy sikerről számol be, ám akadnak csalódott cégek is.
534 milliárd eurós volt tavaly az EU e-kereskedelmi piaca
-
A növekedés két számjegyű volt 2017-ben, és az idén valószínűleg gyorsulni fog.
A Facebook az Amazon babérjaira tör: itt a Facebook Shops
-
A fizetős csoportok egyelőre kísérleti jelleggel működnek és jellemzően exkluzív tartalmakat, illetve tanácsadást nyújtanak.
Újabb lehetőségek a Google bővített terméktalálataiban
-
A Google Analytics rendelkezik egy kifejezetten a webáruházak folyamatainak mérésére szolgáló modullal, melyet mindenképpen érdemes beüzemelni és használni.
Bíróságra viszi az Amazon a fizetett termékajánlók ügyét
-
Az Amazonnak hosszú évekig kellett győzködnie a befektetőket, hogy tartsanak ki a cég mellett, és higgyenek a hosszú távú növekedési terveikben, azonban úgy tűnik ennek az időszaknak már vége. A tavalyi évben 177,9 mrd dollár bevételt és 3,03 mrd dolláros profitot értek el.
A dán Nemlig különleges csomagolással oldja meg a frissáruk kiszállítását
-
Folytatódik-e a fellendülés? Kis Gergelyt, az eNET Internetkutató egyik alapítóját arról kérdeztük, hogyan látja az e-kereskedelem mögöttünk és előttünk álló évét.
47324537_2208537009420754_982787091119210496_n.png
-
A tavalyi ünnepi szezon visszafogottabbra sikerült az e-kereskedőknek, mint a megelőző évben. Az eNET friss felmérése a számokon túl az okokat is bemutatja.
Feleannyit érnek a mobilos vásárlók?
-
A mobil eszközökön tapasztalható élmény folyamatosan javul, ezáltal az asztali gépek értékesítési előnye csökken, de az okostelefonok lemaradása a jövedelmezőség tekintetében még mindig jelentős. 
Így kezdj bele az online vállalkozásodba ingyen
-
Az Országos Kereskedelmi Szövetség szerint a vártnál is nagyobb lehet az internetes vásárlások részaránya az adventi hetekben.
Loginet: ezek a szektorok bővülhetnek még az e-kereskedelemben
-
A Wolfgang Digital friss kutatása, melyben 143 millió internetes vásárlási folyamatot elemeztek, segíthet megállapítani, hogy üzletünk jól vagy rosszul teljesít a nagy átlaghoz képest.