A piacvezető magyar e-kereskedő tavaly májusban érte el az Extreme Digitallal való egyesülés utolsó mérföldkövét, mostantól pedig közös kommunikációs platformra vált. Az eMAG.hu-n hónapokon keresztül mindkét márkanév megjelent a vásárlók tájékoztatása érdekében, augusztustól a cégcsoport a magyar piacon is bevezeti az új regionális márkavízióját és szlogenjét.
Miután májusban elérték az egyesülés utolsó mérföldkövét, a két vállalat most közös platformra vált, amely az eMAG új, együttes erővel létrehozott regionális márkavízióján alapul. Hónapokon keresztül mindkét márkanév megjelent a webshopban a vásárlók tájékoztatása érdekében, de mostantól a vállalat az eMAG márkanevet használja tovább a nemzetközileg egységes márkapozícionálási stratégiája részeként.
A vállalat továbbra is épít az Extreme Digitallal való egyesülés révén az elektronikai termékek értékesítésében szerzett több évtizedes tapasztalatokra, az eMAG.hu-n azonban sokkal több más termékkategória is elérhető, és ezt tükrözi az új márkavízió és szlogen is.
A cég regionális jövőképének ihletője az emberi intuíció, amely előrevisz minket – a kíváncsiság a keresésre és a felfedezésre, a fáradhatatlan innovációra, és az akadályok lehetőségekké alakítására. Az eMAG szerepe az, hogy eszközöket biztosítson a fejlődéshez: azaz egy olyan univerzális platform, amelyen az emberek bármikor és bárhol, elérhető áron megtalálhatnak mindent, amire szükségük van. Mindezt olyan kényelmi szolgáltatásokon keresztül érhetik el az ügyfelek, mint az eMAG mobilalkalmazás és az easybox csomagautomata hálózat, amely már országszerte közel 600 helyen elérhető.
Az új szlogen – amely augusztus végén debütál – a következő: Találj rá a keresés örömére! Ez az új szlogen azt az üzenetet hivatott közvetíteni a potenciális vásárlók felé, hogy az eMAG sokkal több, mint egy termékkereső hatalmas termékkínálattal.
„Az új kommunikációs platform bevezetését egy olyan kampánnyal indítjuk, amely a jelenlegi gazdasági helyzetre reflektál, amikor a magas infláció kedvezményekkel és jó árakkal nyomja mindenki költségvetését. Az új eMAG-reklámokban olyan emberek történeteit láthatják az emberek, akik vásárlás során megtalálják a tökéletes termékeket, azt mégsem veszik meg azonnal. Hogy miért? Mert a keresés maga az élmény: sokan szeretnek termékeket összehasonlítani, inspirálódni a keresés során, és kiválasztani a legjobb ajánlatokat – amelyek az eMAG-nál mindig várják őket” – mondta el Szauter Zsolt, az eMAG marketingigazgatója.
Az első új szezonális kampány az iskolakezdési szezon kapcsán indul augusztus végén, amelyet kora ősszel egy „back-to-home” kampány követ.