A Shopify az e-kereskedelmi platformja mellett egyre több új szolgáltatással jelentkezik. A legújabb ezek közül a Shopify Email.

Hirdetés
Shopify

Craig Miller, a cég termékfejlesztési és vezetője és Michael Perry marketing-technológiai termékekért felelős igazgató nem kevesebbet állítanak, mint hogy ez az első olyan email szolgáltatás a világon, amit kifejezetten e-kereskedőknek terveztek.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az új megoldás integrálva van a kereskedő Shopify alapú boltjához, ezért rendkívül könnyű az egyes termékeket vagy egyéb bolti elemeket áthúzni az emailbe, beleértve a listákat, illetve a termékekhez kapcsolódó tartalmakat. Továbbá a rendszer mérni tudja, hogy a levél olvasója behelyezte-e a kosarába az ajánlott termékeket, illetve megvásárolta-e őket. Végül pedig a Shopify Email segítségével a webshop vásárlóiból könnyedén lehet különféle szegmenseket képezni.

Perry szerint ez utóbbi nagy hozzáadott értéket képvisel az ügyfeleik számára, mert felméréseik szerint a felhasználóik nem igazán értik a szegmentációban rejlő lehetőségeket. Az új megoldás viszont előre generált, értékes szegmenseket kínál fel nekik.

Egyelőre tesztüzemben

A Shopify Email jelenleg csak néhány ügyfél számára érhető el, tesztelési célból. A teljeskörű bevezetés 2020-ban várható. A tesztelők számára jelenleg ingyenes a szolgáltatás, az árát majd a hivatalos induláskor fogjál bejelenteni.

A cég az utóbbi időben már jelentkezett hagyományos boltoknak szánt hardverekkel (pl. hitelkártya olvasóval) és digitális hirdetési eszközökkel is.

Miller szerint az új termékeikben az a közös, hogy segítségükkel a márkák közvetlenül értékesíthetnek ügyfeleiknek. Az igazgató úgy véli, manapság divatos hívószó a direct-to-consumer szemlélet, de a Shopify ezt már 15 éve folyamatosan nyújtja ügyfeleinek.