Zentai András
Tartalommarketing-specialista, copywriter, a Mondatmanufaktúra alapítója. A Kosárérték.hu állandó cikkszerzője.
A szerző cikkei:
-
Az utóbbi évek nagy cipőkereskedelmi változásai közé nem csak az tartozik, hogy a webes kereskedelem háttérbe szorítja a 'hús-vér' cipőboltokat, hanem az is, hogy a korábban 'mindig sportcipőben járó fiatalok' egyre nagyobb számban, célirányosan kezdtek átszokni a sneakerekre. E hullám egyik sikeres meglovagolója a True To Sole. A cégvezetőt, át, Pótor Attilát kérdeztük.
-
Az új, Trendy Beat elnevezésű fejlesztés alkalmazáson belüli vásárlást kínál, amellyel a cégcsoport által forgalmazott termékeket fogják árusítani.
-
A közösségi média nagyon szerteágazó terület, éppen ezért azoknak, akik foglalkoznak profilok, oldalak menedzselésével, szükségük van olyan eszközökre, amelyek segítenek úrrá lenni a káoszon, és meggyorsítják a tartalomkezelést.
-
Ötéves a B2W Kommunikáció, ami mára sokkal több, mint egy ügynökség vagy fesztivál - mozgalommá nőtte ki magát. Ebből az alkalomból készítettünk interjút Pálfi Évával, aki az egészet kitalálta, és a mai napig töretlen lelkesedéssel és nem kevesebb sikerrel viszi.
-
Az Ekereskedelmi Akadémia alapítói a hazai online kereskedelem ismert és sikeres szereplői. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke, Várkonyi Balázs is csatlakozott a kezdeményezéshez, akit a képzés részleteiről kérdeztünk.
-
A közösségi média dinamikus és kompetitív tér: muszáj lépést tartani a legújabb áramlatokkal és tisztában lenni a fejlesztésekkel, különben lemaradunk.
-
Az Ecommerce Hungary rendezvényén a sötét mintázatok alkalmazásáról, a helytelen üzleti gyakorlatokról és ezek elkerüléséről volt szó.
-
Az Aucante szállítmányozási vállalatcsoport készíttetett egy reprezentatív felmérést az e-kereskedelmet érintő kihívásokról a 2023-as évre vonatkozóan. Összefoglaltuk a kutatás legfőbb megállapításait.
-
Változások jönnek a Google Search, a Google Lens, a Google Maps és a Google Translate működésében is. De mi lesz bennük új, és mi köze ennek a mesterséges intelligenciához?
-
Az idei évre is áthúzódó makrogazdasági kihívásokkal küzdő D2C márkák sokféle eszközt bevetnek a minél jövedelmezőbb működés érdekében. Áttekintjük a legfontosabbakat.