Táborszki Bálint
A BIG FISH Internet-technológiai Kft. frontend fejlesztője
A szerző cikkei:
-
Minden leendő webáruház-tulajdonosnak meg kell hoznia a döntést arról, hogy milyen technológiára épüljön a webshopja. Választhatják a teljesen egyedi fejlesztést, vagy választhatják valamelyik úgynevezett webshop motor használatát. Melyiket érdemes?
-
A NIS2 névre hallgató EU-s irányelv számos piaci szektorban megköveteli, hogy a nagy szereplők vegyék komolyan a kiberbiztonsági kockázatokat és ültessék át gyakorlatba azokat az eljárásokat, amikkel megelőzhetők és kezelhetők az efféle támadások.
-
A Shopify Plus előfizetők nem mind repesnek az örömtől, miután a korábbi, többoldalas megoldást váltó egyoldalas checkout sokaknál a konverziós ráta jelentős mértékű beszakadását eredményezte. Mutatjuk a gyógyító megoldásokat!
-
A "just in time" elv alapján működő dropshipping modell a könyvkiadásban is lehetővé teszi az egyéneknek és a kisvállalkozásoknak, hogy rugalmasan reagáljanak a piaci igényekre. Mutatjuk: hogyan!
-
Gyakran azokra hárul egy weboldal megjelenésének megtervezése, akik szakmájuk szerint nem UI/UX dizájnerek. Ilyenkor a múltbéli tapasztalatok, az intuíció és a szépérzék sokat segíthet, de számos pszichológiai törvényszerűség is. Ezeket is használják a hivatásos tervezők is használnak a munkájuk során.
-
Az első pillanattól használjuk a ChatGPt-t, most megosztjuk a tapasztalatainkat. Az alábbi praktikák személyes tapasztalatainkon és kísérletezéseinken alapulnak, de ezekkel sikerült a legtöbbet kihozni a chatbotból.
-
Az infláció mindannyiunkat arra kényszerít, hogy megváltoztassuk a gondolkodásunkat gazdasági ügyekben. Az üzleti életben kiváltképp így van ez. Összeszedtünk néhány fontos tényt az infláció természetéről, ami segíthet jobban boldogulni e környezetben.
-
A tervezési folyamat során a pszichológiai törvényszerűségekre és elvekre is figyelni kell, mert közvetlenül növelik a weboldal sikerét és hatékonyságát.
-
A most bemutatott és beépíthető, több mint száz újítás és frissítés hozzájárul ahhoz, hogy a Shopify felhasználói hatékonyabban és innovatívabban működtethessék webshopjaikat.
-
Összegyűjtöttük a fő téziseket ahhoz, hogy jobban megérthető legyen: hogyan érzékelnek, gondolkodnak és viselkednek az emberek, amikor különböző digitális felületeket használnak.