Skip to content

BIG FISH Internet-technológiai Kft.

BIG FISH Internet-technológiai Kft.
bigfishlogosmall
Budapest, Nyugati tér 1-2.

A BIG FISH-nél egy 50 fős, internetes és mobil technológiai szakemberből álló profi csapat dolgozik az ügyfelek e-kereskedelmi álmainak valóra váltásában. 1998 óta a vállalat a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtja e-kereskedelmi tervezésben, fejlesztésben, üzemeltetésben, ERP rendszerintegrációban, mobilalkalmazások fejlesztésében és felhasználói élmény tervezésében.

Referenciáink között szerepelnek a Libri, a Bortársaság, a GRoby, az Extreme Digital és a CHERRISK e-kereskedelmi szolgáltatásai. Ezen együttműködések nagy része 10 évvel ezelőtt kezdődött és a mai napig aktív. A BIG FISH által üzemeltetett webáruházak évente megrendelések millióit szolgálják ki.

A BIG FISH üzemelteti a legnagyobb magyar fizetési kapu szolgáltatást, amely több száz kereskedőt köt össze több mint 30 fizetési szolgáltatóval. Ezen kereskedők között megtalálható a Sziget csoport, a Netpincér, az Ingatlan.com, a BioTechUSA, a Cofidis és a Szállás.hu is.

A BIG FISH célja mindig is az volt, hogy csúcstechnológiát kínáljon innovatív dizájnnal, ami kivételes vásárlói élményt eredményez.

Szolgáltatások
E-kereskedelmi rendszerek tervezése, kivitelezése és üzemeltetése
Integrált, egyedi e-kereskedelmi rendszereket tervezünk és fejlesztünk. Büszkék vagyunk rá, hogy az általunk megalkotott áruházak sok ezer embernek biztosítják naponta a kényelmes vásárlás lehetőségét.
UX/UI megoldások
Hiszünk abban, hogy az interakciónak van értelme, a design minden elemének van haszna és a felhasználást élménnyé teszi. Olyan egységes és esztétikus felületeket tervezünk, amely egyszerre felel meg az üzleti és megrendelői elvárásoknak, a felhasználói igényeknek, és a technológia adta lehetőségeknek.
Mobilapplikáció-fejlesztés
Egy nagyon gyorsan változó technológiai környezetben azon dolgozunk, hogyan lehet a mobil készülék képességeit leginkább ügyfeleink üzleti igényeihez igazítani. Fókuszterületünk az m-commerce és beltéri navigációs megoldások.
Kapcsolódó cikkek
Google Tag Manager: Analytics fiók létrehozása lépésről lépésre

Google Tag Manager: Analytics fiók létrehozása lépésről lépésre

A Google Tag Manager világát bemutató cikksorozatunkban az alapozó ismeretek után belevágunk a Tag Manager-alapú mérés kialakításába. Ebben a cikkben a Google Analytics fiók létrehozását mutatjuk be részletesen.

Akadálymentes megjelenés: A kontraszt

A WCAG 2.0 (Web Akadálymentesítési Útmutató 2.0) széleskörű ajánlásokat foglal magába a webes tartalmak minél könnyebb eléréséhez.Amennyiben betartjuk az ajánlásokat, nem csak könnyebben fogyasztható weboldalakat kapunk eredményül, hanem a használhatóság alapján jobban konvertáló, nagyobb bevételt generáló webshopokat is.

Google Tag Manager: alapértelmezett mérések beállítása

Google Tag Manager: mérési definíciók, kifejezések

A Google Tag Manager használatához elengedhetetlen az alapvető mérési mechanizmusok, a definíciók alapos ismerete.

Színek tudatos alkalmazása az e-kereskedelemben

Az ember vizuális lény. Az agynak továbbított információ 90%-a a látottakon alapul, és ezeket az információkat kb. 60 000-szer gyorsabban dolgozza fel az agyunk, mint bármilyen más beérkező információt.

2019-es design trendek az e-kereskedelemben

2019-es design trendek az e-kereskedelemben

A web fejlődése és az új technológiák alkalmazása megváltoztatta a felülettervezés szemléletét. A felhasználói felületek kényelmesebbé és rugalmasabbá váltak, ezáltal pedig a felhasználói élmény is előtérbe került a fejlesztési folyamatokban az utóbbi években. Az e-commerce iparág évek óta early adopterként reflektál az új trendekre.

Google Tag Manager: a regurális kifejezések

Google Tag Manager: a reguláris kifejezések

A reguláris kifejezésekkel nagy valószínűséggel már találkoztál, ha használod a Google Tag Managert, legfeljebb nem tudsz róla. GTM sorozatunk folytatásában most részletesen is megismerkedhetsz a használatukkal!

Bevezetés a Google Tag Manager világába

Új cikksorozatunkban a Google Tag Manager lehetőségeit és használatát mutatjuk be az alapoktól a profi tippekig.

Shopify és dropshipping: webáruház 1 nap alatt lépésről lépésre

Néhány könnyen elérhető eszközzel akár 1 nap alatt is összeállítható egy működő webáruház.