A BIG FISH-nél egy 50 fős, internetes és mobil technológiai szakemberből álló profi csapat dolgozik az ügyfelek e-kereskedelmi álmainak valóra váltásában. 1998 óta a vállalat a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtja e-kereskedelmi tervezésben, fejlesztésben, üzemeltetésben, ERP rendszerintegrációban, mobilalkalmazások fejlesztésében és felhasználói élmény tervezésében.
Referenciáink között szerepelnek a Libri, a Bortársaság, a GRoby, az Extreme Digital és a CHERRISK e-kereskedelmi szolgáltatásai. Ezen együttműködések nagy része 10 évvel ezelőtt kezdődött és a mai napig aktív. A BIG FISH által üzemeltetett webáruházak évente megrendelések millióit szolgálják ki.
A BIG FISH üzemelteti a legnagyobb magyar fizetési kapu szolgáltatást, amely több száz kereskedőt köt össze több mint 30 fizetési szolgáltatóval. Ezen kereskedők között megtalálható a Sziget csoport, a Netpincér, az Ingatlan.com, a BioTechUSA, a Cofidis és a Szállás.hu is.
A BIG FISH célja mindig is az volt, hogy csúcstechnológiát kínáljon innovatív dizájnnal, ami kivételes vásárlói élményt eredményez.
Google Tag Manager: Analytics fiók létrehozása lépésről lépésre
A Google Tag Manager világát bemutató cikksorozatunkban az alapozó ismeretek után belevágunk a Tag Manager-alapú mérés kialakításába. Ebben a cikkben a Google Analytics fiók létrehozását mutatjuk be részletesen.
Akadálymentes megjelenés: A kontraszt
A WCAG 2.0 (Web Akadálymentesítési Útmutató 2.0) széleskörű ajánlásokat foglal magába a webes tartalmak minél könnyebb eléréséhez.Amennyiben betartjuk az ajánlásokat, nem csak könnyebben fogyasztható weboldalakat kapunk eredményül, hanem a használhatóság alapján jobban konvertáló, nagyobb bevételt generáló webshopokat is.
Google Tag Manager: mérési definíciók, kifejezések
A Google Tag Manager használatához elengedhetetlen az alapvető mérési mechanizmusok, a definíciók alapos ismerete.
Színek tudatos alkalmazása az e-kereskedelemben
Az ember vizuális lény. Az agynak továbbított információ 90%-a a látottakon alapul, és ezeket az információkat kb. 60 000-szer gyorsabban dolgozza fel az agyunk, mint bármilyen más beérkező információt.
2019-es design trendek az e-kereskedelemben
A web fejlődése és az új technológiák alkalmazása megváltoztatta a felülettervezés szemléletét. A felhasználói felületek kényelmesebbé és rugalmasabbá váltak, ezáltal pedig a felhasználói élmény is előtérbe került a fejlesztési folyamatokban az utóbbi években. Az e-commerce iparág évek óta early adopterként reflektál az új trendekre.
Google Tag Manager: a reguláris kifejezések
A reguláris kifejezésekkel nagy valószínűséggel már találkoztál, ha használod a Google Tag Managert, legfeljebb nem tudsz róla. GTM sorozatunk folytatásában most részletesen is megismerkedhetsz a használatukkal!
Bevezetés a Google Tag Manager világába
Új cikksorozatunkban a Google Tag Manager lehetőségeit és használatát mutatjuk be az alapoktól a profi tippekig.
Shopify és dropshipping: webáruház 1 nap alatt lépésről lépésre
Néhány könnyen elérhető eszközzel akár 1 nap alatt is összeállítható egy működő webáruház.