Papp Gábor
Online marketing és SEO szakértő, szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. A thepitch.hu SEO blog létrehozója.
A szerző cikkei:
-
Amíg abban egyetértés van, hogy a SEO jó megtérülést tud hozni, sokak számára mégsem triviális, hogy milyen mérőszámokat érdemes alkalmazni, amikor a keresőoptimalizálás megtérülését nézzük.
-
Ahhoz, hogy az oldalunkat a Google algoritmusai kedvezően rangsorolják, mindenképp mobilra kell optimalizálnunk. De pontosan mire kell odafigyelni?
-
A local vagy helyi keresőoptimalizálás sokak fejében egyet jelent a Google MyBusiness profillal, azonban a feladat összetettebb egyetlen adatlap kitöltésénél.
-
A “faceted navigation” a webshopok esetében lehetővé teszi, hogy látogatók a termékek szűrését és rendezését mindenféle termékjellemzők alapján meg tudják tenni. Azonban SEO szempontból lehet káros is, ha nem vagyunk elég körültekintőek.
-
Nézzünk meg néhány jó és kevésbé jó (=rossz) példát az üzletkereső funkció megoldására a magyar piacon.
-
Szakmai körökben és webshop tulajdonosoknál gyakran felmerülő kérdés, hogy vajon megéri-e blogot üzemeltetnie egy webáruháznak? Ha a kérdést keresőoptimalizálás oldalról közelítjük meg, akkor válasz: igen, megéri. De ha kicsit mélyebbre ásunk a témában, akkor meglepő válaszokat kapunk azzal kapcsolatban, hogy mégis miért.
-
Ahogy egyre újabb igények kerültek felszínre az internetes keresés világában, a Google keresője is sokat változott, és számos funkcióval bővült, ami sokszor a találati listát is befolyásolta. Az egyéb nyelveken már bevezetett funkciók iránymutatóak lehetnek, vagyis ezeket megvizsgálva előre felkészülhetünk a változásokra.
-
A keresés nem új dolog, már régóta velünk van, viszont a Google egyre gyakrabban tekeri és finomhangolja az algoritmusát. Akik ehhez jól tudnak alkalmazkodni, azok nagy nyertesei lesznek ennek, mert jelentős organikus forgalmat tudnak terelni a saját oldalukra.