Fiers Gábor
A szerző cikkei:
-
Több iparági felmérés szerint is ma már szinte elvárás a vásárlók részéről az ingyenes házhozszállítás. A Practical Ecommerce ahhoz ad tippeket, hogy milyen esetekben és miként alkalmazhatják a webshopok ezt az opciót.
-
A tudatosabb vásárlás került előtérbe a kibontakozó gazdasági válság miatt: a vevők egyrészt jobban spórolnak, másrészt egyharmaduk igyekszik várni a kiszemelt árucikk megvásárlásával az akciós napig.
-
Az akvizíció után a cégek platformjain lebonyolított rendelések száma elérheti a havi egymilliót is.
-
Hogyan növelheted tovább a konverziót a webáruházadban? Először végeztess auditot, amelynek során megtudod, hol érdemes javítani a szolgáltatást és a kommunikációt.
-
Ha ügyesen használják ki a piacterek a hálózati hatást, komoly előnyre tehetnek szert a versenytársakkal szemben: minél több a felhasználó, annál értékesebb a platform és annál több előny biztosítható számukra.
-
Hogyan fog változni az ügyfél-elköteleződés a következő öt évben? Ezt járták körül az üzenetküldő és push értesítési megoldásokat fejlesztő OneSignal szakemberei.
-
Számos hagyományos bolt bezárása után az e-kereskedelmi óriás logisztikai területen erősítene, miután a fejlődés lendülete megtört.
-
A Google márcuisban frissítésekről és új eszközök bevezetéséről adott hírt a Google Shoppinghoz, melyek még jobban segítik a kereskedőket az értékesítések teljesítményének elemzésében.
-
Első látásra különösnek tűnhet, ám számos előnnyel bír ez a megoldás, többek között azért, mert gyorsabb, mint a házhoz szállítás.
-
A retail szektor - 2020-hoz hasonlóan - a világjárvány második évében is tovább tudta növelni a bevételeit és a nyereségét, köszönhetően a megváltozott vásárlói igényekre és szokásokra adott jó válaszoknak.