Skip to content

Haladó

462561887_871071298442994_6191082514120961512_n
-
Ne irigyeljük a mesterséges intelligencia szabályozóit! Az életük nem könnyű: egy sor kényes dilemmával kell szembenézniük. Nem lehet mindenkinek a kedvére tenni, választani kell, és aztán vállalni a felelősséget. A cikk a szabályozási dilemmák közül mutat be néhány fontosabbat az EU friss rendelete, az AI Act kapcsán.  Az írás szerzője Bőgel György, a CEU professzora, az Ecommerce Hungary Egyesület nemrég leköszönt elnöke.
462544382_1091297145885094_12363330485868369_n
-
Vajon a globális gazdaság mely szektorai tekinthetők úttörőknek a mesterséges intelligencia alkalmazásában? Közöttük van-e a kereskedelem? Többféle mutatót is felhasználhatunk e kérdések megválaszolásához. Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület volt elnöke, a CEU tanára többek közt a kazal módszert is beépítve írt egy újabb hosszú, tartalmasan figyelemre méltó analízist a Kosárérték olvasói számára.
11+1 tipp a webshop bevételének növeléséhez
-
A webshop oldalsebessége és az eladások között sokkal szorosabb a kapcsolat, mint gondolnád. Ezekre figyelj, és milliókat nyerhetsz!
Hogyan válasszunk online fizetési szolgáltatót?
-
Egy online fizetési szolgáltató kiválasztásához számos kérdést kell feltennünk saját magunknak is, hogy aztán jó döntést hozhassunk. Összegyűjtöttük azokat a pontokat, amelyek segíthetnek a felkészülésben.
SEO: gyakori belső linképítési hibák
-
A hibák megismerése az első lépés a javításhoz. Ha SEO szempontból vizsgálod a honlapodat, kezdd a belső linkekkel!
5 trend, amire a keresőmarketingben figyelni kell 2019-ben
-
Megszokott a marketingben, hogy gyorsan változnak a szabályok, azonban a 2019-es év különösen turbulens a kattintásokért folytatott harcban. Erre az 5 trendre mindenképp figyelj, ha az élen akarsz maradni!
Ügyfélelégedettség - Mit és hogyan mérjünk?
-
Ha már eljutottál az ügyfél elégedettség fejlesztésében az elhatározástól a tervezésig, akkor a következő logikus kérdés, hogy milyen mutatókat figyelj, melyik mire jó és melyiket hol használd.
perszonak_hattereben_kosarertek-01
-
A marketing perszónák olyan embereket képviselnek, akik terméket, szolgáltatást vásárolnak, míg a design perszónák olyanokat, akik a terméket használják. Segítünk, hogy mindegyiknek megfelelően tervezz!
A felhasználó útja az Instagramtól a vásárlásig
-
Ha az Instagramtól várunk forgalmat a webáruházunkba, ne feledjük, hogy annak 100 százaléka mobileszközről érkezik majd, ez határozza meg az optimalizáció irányát.
Ügyfélelégedettség - Az elhatározástól a tervezésig
-
Első és legfontosabb lépés, hogy felsővezetői szinten mondjuk ki: elégedett vásárlókat akarunk!